יו"ר האיחוד הלאומי ומספר 2 באיחוד מפלגות הימין, בצלאל סמוטריץ', טען הערב (שני) כי "הניסיון לתפור לי תיק ולסכל את המינוי שלי לתפקיד שר המשפטים התחיל". סמוטריץ' כתב בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו כי "היום קיבלתי פניה מכתבת בשם איילת פישביין שמתייחסת להסכם שנחתם בשנת 2014 בין תנועת רגבים, שהיתה לי הזכות להיות בין מייסדיה, לבין חברת הייעוץ תארא בבעלות מר עובד יחזקאל - להכנת הצעת מחליטים לטיפול נקודתי בנצרת עילית".

לדבריו, "ההסכם הזה היה מצוי רק בידיה של רגבים ושל חברת תארא, ומבירור שערכתי היום עולה שהוא הגיע גם לידיהם של המשטרה ופרקליטות המדינה במסגרת חקירה במשרדו, שלא קשורה לעניין, שבה היה מעורב עובד יחזקאל ואשר נסגרה. במילים פשוטות, מאחר וברור שזה לא יצא מרגבים או מחברת תארא המסמך הודלף לכתבת מהמשטרה או מהפרקליטות בניסיון להשחיר את פני ואולי אף להתניע 'חקירה' שתמנע את מינויי לשר המשפטים עד סגירתה". 
 


"לא תפחידו אותי", הוסיף חה"כ. "אני גאה על פעילותי הציונית במסגרת רגבים ומיזם "לב בגליל" שהיא הקימה (ומאז כבר פרש כנפיים והפך לעמותה עצמאית שעומדת על רגליה) לפיתוח הגליל ולקידום נצרת עילית, שהיא העוגן היהודי המרכזי בלב הגליל, אזור שסובל ממיעוט דמוגרפי יהודי דרמטי. אני מבקש להבהיר לעבריינים שהדליפו את ההסכם – במשטרה או בפרקליטות: חברים, עברו הימים שבהם אתם יכולים לתפור כך תיק יש מאין ולסכל מינוי של שר משפטים שאינו לרוחכם. בכוונתי בעזרת השם להתמנות לתפקיד, לנקות את האורוות, להחזיר לאחור את ההפיכה השיפוטית שביצע כאן אהרון ברק ללא כל סמכות ולתקן את העיוותים הרבים במערכת".

את דבריו חתם סמוטריץ' באומרו כי "במקביל לפרסום הפוסט הזה אני פונה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לחקור ולאתר את המדליף ולמצות איתו את מלא חומרת הדין. לצערי אני תולה תקוות מועטות בכך שהדבר ייעשה, וגם בכך נטפל בעזרת השם".