ישיבת הליכוד התכנסה היום (שלישי) לישיבת הסיעה הראשונה לכנסת ה-21, באולם ירושלים במשכן. "באתי באיחור כי ישבתי מרותק עם רעייתי לסיפוריהם של מדליקי המשואות בטקס לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה. רק אחרי ששומעים את הסיפורים האלו שתשמעו מחר ביתר הרחבה, ניתן להבין את גדולת היום הזה והמעמד הזה של כנסת ישראל ועצמאות ישראל", אמר, "אני אומר את זה בהתרגשות כל כך גדולה שהיא נותנת משמעות לתקומה". בהמשך דבריו, הוא הציע את מועמדותו של חבר הכנסת יולי אדלשטיין לתפקיד יו"ר הכנסת. המועמדות לכהונה נוספת אושרה בסיעה פה אחד. 



"אנחנו בעיצומה של מלאכת ההרכבה", הסביר, "זאת עבודה לא פשוטה ויש לה היבטים שונים - גם בחלוקת תפקידים וגם בשליטה על תקציב המדינה ובאתגרים רבים אחרים". הוא הוסיף: "אני מקווה שהעבודה הזאת תסתיים לפני התאריך הסופי אבל אני בכלל לא בטוח בזה, כי בדרך כלל מתכנסים סביב הדד-ליין ולכן ייתכן שנגיע לתאריך השני". בסיום דבריו בישיבת הסיעה: "במקביל אנחנו מתחילים את הפעולות הנדרשות בכנסת. אני מתכוון לשוחח באופן אישי עם כל השרים והח״כים ואשתדל לעשות זאת בימים הקרובים. אנחנו עמלים קשה על חוק הגיוס אבל יהיו גם הרבה חקיקות והרבה עבודה בכנסת".

בישיבה חגיגית במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין ולמעלה מאלף מוזמנים יצהירו אמונים 119 חברי כנסת, מתוכם 49 ח"כים חדשים, ויאמרו "מתחייב אני". ח”כ שלי יחימוביץ (העבודה) נעדרת מן הארץ ותושבע במועד אחר. בכנסת מבקשים לשוות לישיבת הפתיחה נופך חגיגי וממלכתי ככל האפשר. הטקס יפתח בקבלת פנים לנשיא ברחבת הכנסת. לראשונה בתולדות המשכן יקבל משמר הכבוד של משמר הכנסת את הנשיא במצעד כבוד, כשברקע תזמורת צה"ל תנגן מארש.