ראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר היום (שלישי) עם כתבי "חברת החדשות" בכנסת והתייחס לאפשרות שיכהן תחת כתב אישום, כמו גם לקשיים שמערימים מפלגות הימין והחרדים על המשא ומתן הקואליציוני. במהלך הראיון הקצר, התייחס נתניהו לטענה לפיה מדובר בכהונתו האחרונה כראש ממשלה - והשיב בציניות: "זו הבעת תקווה? משאלה?". 



לדברי נתניה, "ההחלטה האם מדובר בקדנציה האחרונה שלי בראשות הממשלה נתונה רק בידי העם. כמובן, כל עוד הציבור רוצה שאמשיך לשרת אותו, וכל עוד אני יכול - אמשיך לשרת אותו". 


לא מצליחים לראות את הסרטון? צפו באתר המותאם



ברקע השימוע המתקרב לפני כתב האישום, אמר עמית סגל לנתניהו כי לצורך קדנציה נוספת יצטרך ככל הנראה להעביר את חוק החסינות, אשר במהלך הבחירות התחייב שלא יפעל לקידומו. "אני רואה שאתה בלתי נלאה במובן בחיובי", השיב לו. 



לאחר מכן, שאלה אותו סיוון רהב האם יפעל לסגירת התאגיד, והשיב כי "אני מגלה שלא רק אתה בלתי נלאה, אלא גם היא בלתי נלאית. כל אחד יעשה את עבודתו, אתם תשאלו ואני אחמוק מתשובה".
 
כמו כן, בהתייחסות למשא ומתן הקואליציוני, שהסתבך עקב דרישות המפלגות הקטנות שאמורות לשבת בקואליציית הימין, השיב נתניהו כי "תמיד יש קשיים. בעזרת השם אנחנו פותרים את זה".