מחשב מסלול מחדש: ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש מוועדת ההיתרים, כזכור, לאפשר לו לקבל מימון להוצאותיו המשפטיות ממקורבים בעלי הון, בהם בן דודו נתן מיליקובסקי. במהלך דיוני הוועדה, נחשפה פרשת המניות של נתניהו, שהחזיק יחד עם בן דודו במניות של חברת "סידריפט", ספק של חברת "גרפטק" שהייתה ספקית של תאגיד טיסנקרופ הזכור מפרשת הצוללות. הפרשה עמדה במרכז מערכת הבחירות האחרונה, כאשר ראשי "כחול לבן" טענו כי נתניהו גרף הון אישי בעסקת הצוללות, על אף שנתניהו לא נחקר בעקבותיה במשטרה. 



הערב (שני) פורסם בחדשות 13 כי בעקבות בקשת ועדת ההיתרים לקבל את פרטי תיק ההון של נתניהו, החליט ראש הממשלה לוותר על המימון מבן דודו נתן מיליקובסקי - על מנת לא לחשוף את המידע. פרקליטו של נתניהו, עורך דין נבות תל-צור, החליף מכתבים עם ועדת ההיתרים והודיע על הבקשה, וציין כי ייתכן שנתניהו יציג מימון מטעמו של תורם אחר.



עוד דווח, כי נתניהו ועו"ד תל צור מעוניינים להיפגש עם ועדת ההיתרים ללא תנאי מוקדמים במטרה לשכנע אותם לאשר את המימון המשפטי לנתניהו מתורמים. ראש הממשלה אינו מוכן לחשוף את הצהרת ההון בפני ועדת ההיתרים, שאינה מוכנה להיפגש עמו מבלי להציב זאת כתנאי מוקדם. 


 


בתוך כך, הערוץ מדווח גם כי עסקת טיעון מסתמנת בפרשת המעונות בה חשודה אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. על פי המגעים המתקדמים כרגע, נתניהו צפויה להודות בעבירה פחותה, אולם המכשול העיקרי לעסקה הוא סכום הפיצויים שתדרוש הפרקליטות, אותו לא בטוח שרעיית ראש הממשלה תהיה מוכנה לשלם.