מתיחות בכחול-לבן: יו"ר המפלגה התנגד למסיבת העיתונאים שכינס היום (שני) מספר 2 במפלגה, יאיר לפיד, כך דווח הערב (שני) בחדשות 13. עוד צוין בדיווח כי ישנה מתיחות בין ח"כ מיכאל ביטון ללפיד, זאת על רקע יחסו של האחרון לחרדים.
 
בחדשות 13 נאמר כי יו"ר יש עתיד ביקר אתמול ביקר במפעל פניציה בעיר הדרומית, וביטון היה אמור להצטרף אליו, אך החליט לא לעשות זאת ברגע האחרון, ורק כשלפיד עזב את המפעל הגיע ביטון למקום, זאת, כאמור, על רקע יחסו של לפיד לחרדים.

לפיד התייחס היום במסיבת העיתונאים המדוברת לשאלה על מתיחות בצמרת כחול לבן ולביטול ישיבת הסיעה, ואמר: "אני לקחתי על עצמי את תגובת הסיעה. אין שום מתיחות. יש מתיחות בין כחול לבן לבין מפלגת השלטון שהפכה למפלגת היציאה מכלא של נתניהו", אמר לפיד. 

מסיבת העיתונאים התקיימה על רקע הפרסומים האחרונים בנושא המהפכה במערכת המשפט שמתכנן ראש הממשלה, בנימין נתניהו. בהודעתו נמסר כי היא מגיעה "בתגובה לניסיונות של נתניהו לסדר לעצמו כרטיס יציאה מהכלא ולהפוך את מדינת ישראל לטורקיה". לפיד תקף את ראש הממשלה ואמר: "אנשים יצטרכו לצאת לרחובות. אין לנו את מה שיש לנתניהו: עיתונים, מליארדרים וסכומים אינסופיים להשקיע ברשתות החברתיות. אנו פונים לציבור להדהד שאנו מובילים את המחאה. צריך שאנשים ייצאו לרחובות לפני שיהרסו את הדמוקרטיה שלנו".