חבר הכנסת איציק שמולי (העבודה) נכנס הבוקר (חמישי) לעימות חריף עם יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, במסגרתו כינה את האחרון "קשקשן ושקרן", ותהה "למה שנממן לך ליווי במאורות זנות?". בהמשך השיב לו נתניהו: "אתה לא רוצה שאספר לך איזה חבר בכיר מהמפלגה שלך ראיתי בפעם היחידה שהייתי בפוסיקט".



ההתנצחות בין השניים החלה כאשר שמולי כתב: "לא ביבי, הכרעת הרוב אינה גוברת על שלטון החוק ולא תעניק לך שחרור מוקדם. תתרגל. זו ישראל לא טורקיה. מגיע לאזרחים כאן ראש ממשלה במשרה מלאה שאינו חשוד בפלילים ושאינו מנסה להפוך את הכנסת לעיר מקלט למושחתים".

בתגובה ענה לו בנו של רה"מ: "תגיד למה הצבעת נגד חוק פרסום הטבק בתקשורת הכתובה? חוק שהיה גורם הפסד של מליונים לידיעות. תסביר לנו למה נראה לך לנכון לפרסם מוצרי טבק בעיתון?" (החרגת העיתונות הכתובה מחוק איסור פרסום סיגריות היתה דרישה של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן והחוק הובא למליאה בחבילה שההחרגה בתוכה. ח"כ שמולי הצביע בעד החוק, כמו כל חברי הכנסת, למעט ח"כ יעל גרמן שהתנגדה-מ"א).
"גם קשקשן וגם שקרן", השיב לו שמולי. "התקרית עם ארדואן היתה במרץ 2019, הקלטת הלוהטת שלך עוד הרבה קודם. אז שוב - למה נראה לך שעם ישראל צריך לממן לך אבטחה וליווי במאורות זנות? ולשאלתך - תתפלא, לא כולם רוקמים מזימות ועסקאות שוחד בתקשורת כמו אביך. יש כאלה שפשוט עומדים מולו בניסיון השיטתי שלו לפרק אותה".
את דבריו חתם חה"כ מהעבודה עם ציוץ נוסף, בו המשיך לתקוף: "תתרגל שעונים לך ילד חצוף ומפונק שחי על חשבון כולם. מישהו חייב כבר לשים גבול לרעל שאתה מפזר כל היום במסגרת ניסיונות ההברחה של אביך מהדין והכלא".