על רקע המשבר במשא ומתן הקואליציוני התקוע סביב חוק הגיוס, עימות נוסף בין מפלגת יהדות התורה לאביגדור ליברמן על רקע הפרסום אמש בחדשות 13 בנוגע לדרישת האדמו"ר מגור שלא לקיים בשבת מכירת כרטיסים לגן החיות התנ"כי בירושלים.
בעקבות הפרסום אמש, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב הבוקר (שישי) בחשבון הפייסבוק שלו כי "גן חיות התנ"כי הוא אחד הגנים היפים ביותר במדינת ישראל ובמזה"ת כולו ומאות אלפי מבקרים נהנים ממנו מידי שנה. גן חיות זה הוקם לפני עשרות שנים ורוב הביקורים בו הם בשבתות ובחגים. אמש נחשפנו לדרישה החדשה של החרדים במו"מ הקואליציוני - לאסור על מכירת הכרטיסים לגן, דווקא בימי שבת ובחגים". 

ליברמן. צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90
עוד הוסיף ליברמן: "אנחנו לא מבקשים לפתוח מרכולים בשבת במאה שערים, אבל לא נסכים לפגיעה בסטטוס קוו הקיים. זהו ניסיון בריוני וכוחני של החרדים להפוך את מדינת ישראל ממדינה יהודית למדינת הלכה. על זה בין היתר אנו נלחמים במו"מ קואליציוני מורכב בתקווה לסיים אותו בהצלחה".

דבריו של ליברמן עוררו זעם ביהדות התורה. יו"ר הסיעה, ח"כ יעקב אשר, אמר בתגובה כי "כל מי שמצוי בפרטי המו"מ הקואליציוני יודע שהדבר שמטריד באמת את מנוחת השבת של ליברמן זה לא מכירת כרטיסים בגן החיות התנכ"י בשבתות, אלא המבוי הסתום מול נתניהו בסוגיית התשלום הקטארי והמדיניות של ישראל מול 'גן החיות' של החמאס בעזה".