השר יריב לוין, יו״ר צוות המשא ומתן הקואליציוני של הליכוד, הבהיר היום (שישי) כי "בניגוד לשמועות ולפרסומים, נושא החסינות אינו חלק מההסכמים הקואליציוניים שאנו פועלים לגבש". סוגיית החסינות עלתה פעם נוספת לכותרות, בעקבות דבריו של חבר הכנסת מהמפלגה גדעון סער אמש בראיון לחברת החדשות, וכן דבריה של חברת הכנסת הטרייה מיכל שיר - שהביעו התנגדות חריפה לחקיקת התיקון לחוק החסינות. 
חברת הכנסת הטרייה צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "הליכוד היא תנועה דמוקרטית, בניגוד לאלו המעבירים עלינו ביקורת. ריבוי דעות אינו חסרון אלא יתרון, גם היום. אני תומכת בראש הממשלה, ובמקביל חושבת שחקיקה פרסונלית היא גם שגויה וגם מיותרת". דבריה של שיר, שהייתה בעבר העוזרת הפרלמנטרית של סער, מגיעים לאחר הראיון התקיף של השר לשעבר, בו אמר: "חקיקה פרסונלית היא תמיד לא נכונה שעלולה לפגוע באמון הציבור. לא בכדי אם לא היינו אומרים לציבור את זה לפני הבחירות, לא בטוח שהינו מקבלים אותה מידת אמון".
עוד אמר סער כי "אם רה"מ חס וחלילה יעמוד במצב שהוא לא יצליח בשימוע, הוא יכול לעמוד בחוק הקיים עם אותו רוב מאשר לבוא ולשנות את החוק מלכתחילה. מישהו נתן לראש הממשלה עצה לא טובה. אני מקווה שזה לא יקרום עור וגידים". לדבריו, חשוב מאוד למדינה שזה (חוק החסינות) לא יקרה ואני אעשה מסגרת היכולות שלי את המירב כדי שזה לא יקרה.

בשלב זה שומרים בשאר מפלגות הקואליציה העתידית על שתיקה. ביהדות התורה ובש"ס כבר הבהירו כי יתמכו בכל חוק שיביא הליכוד בנושא המשפטי. בכיר איחוד מפלגות הימין, ח"כ בצלאל סמוטריץ', הוא ממובילי החוק. ויו"ר כולנו, שר האוצר משה כחלון, שומר על שתיקה. גורמים במפלגתו הביעו הסתייגות מהיוזמה לתיקון חוק ואמרו ל"מעריב" כי הם מקווים שבסופו של דבר התיקון לא יובא כלל להצבעה, ובכל מקרה, עמדת המפלגה תיקבע רק אם וכאשר יובא תיקון חוק שכזה מטעם הליכוד.
באופוזיציה מתכוונים לצאת בכל הכוח נגד תיקון חוק החסינות ונגד היוזמות לכרסם בכוחה ובסמכויותיה של מערכת המשפט, ובעיקר של בג"ץ. במוצאי השבת הבאה מתכוונות מפלגות האופוזיציה לקיים הפגנת ענק בכיכר רבין בתל אביב, תחת הכותרת: "בעד הדמוקרטיה – שומרים על הבית". התנועה לאיכות השלטון פנתה אתמול ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ודרשה ממנו לקיים שימוע לראש הממשלה בנימין נתניהו לאלתר, וזאת משום שחלפו 30 הימים מאז הועבר לו כתב החשדות. לטענת התנועה, גם אם יחליט מנדלבליט לאפשר לנתניהו פרק זמן נוסף כדי ללמוד את חומרי החקירה, עליו לקבוע את השימוע לכל המאוחר בתוך 30 ימים מיום איסוף חומרי החקירה. פנייתה של התנועה נעשתה בעקבות הפרסומים לפיהם תדרך ראש הממשלה את חברי הליכוד כיצד לשווק לציבור את הצורך בתיקון חוק החסינות לנבחרי ציבור כדי למנוע את העמדתו לדין בעודו מכהן בתפקידו.