על רקע הביקורת בתוך הליכוד הבהיר שלשום השר יריב לוין, ראש צוות המשא ומתן הקואליציוני מטעם הליכוד, בהודעה חריגה: "בניגוד לשמועות ולפרסומים, נושא החסינות אינו חלק מההסכמים הקואליציוניים שאנו פועלים לגבש". הדברים קיבלו חיזוק אחר כך בהודעה נפרדת שנמסרה מטעמו של יונתן אוריך, דוברו של ראש הממשלה, שאמר כי הוא "מאשר מטעמו של ראש הממשלה כי נושא החסינות לא יהיה חלק מההסכמים הקואליציוניים".



עם זאת, יש לציין כי נתניהו נמנע מלהודיע כי הוא מתנגד להצעות החוק הפרטיות בנושא החסינות שמקדמים בנפרד ח"כ בצלאל סמוטריץ' (איחוד מפלגות הימין) ויו"ר הוועדה המסדרת ח"כ מיקי זוהר (הליכוד). השניים מבקשים להחזיר לתוקפו את ההסדר שהיה קיים בעבר בכנסת, שלפיו החסינות אינה מוסרת באופן אוטומטי, אלא על היועץ המשפטי לממשלה לפנות לכנסת ולבקש את ההסרה, הליך הדורש רוב גם בוועדת הכנסת וגם במליאת הכנסת.



אלא שבבית היהודי־האיחוד הלאומי מבהירים כי המצב שונה לגמרי. "זו דרישה שלנו ואנחנו עומדים עליה", אומר ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר האיחוד הלאומי. "הנושא יהיה בתוך ההסכמים הקואליציוניים". סמוטריץ' צייץ אמש בטוויטר: "אני מסרב לשתף פעולה עם הפופוליזם הזול של מתנגדי חוק החסינות. זה חוק נכון ודמוקרטי, שמקובל בלא מעט מדינות מתוקנות בעולם, ומבוסס על עקרון הפרדת הרשויות, שהשמאל שחק כאן עד דק כדי להמשיך לשלוט דרך מערכת המשפט, בניגוד להכרעת הרוב". גם גורמים אחרים בקואליציה, ובהם אביגדור ליברמן, הודיעו כי יתמכו בחוק.