יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, טוען כי אנשיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פנו אליו והציעו לו ולטל רוסו, מספר 2 במפלגה, להיכנס לממשלה כשרים, כך פורסם הערב (ראשון) בחדשות 12. לפי הדיווח, השניים סירבו לפנייה שהועברה אליהם בחול המועד. בליכוד הכחישו את הדברים ואמרו שהם לא נכונים.


הבוקר אישרה הממשלה את הצעת החוק שתאפשר מינוי בלתי מוגבל של שרים וסגני שרים, זאת לקראת הבאתה במהלך השבוע לכנסת לקריאה ראשונה. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס בפתח הישיבה שנערכה היום למשא ומתן הקואליציוני התקוע. "לצערי, המפלגות נמצאות על צמרות העצים. אני מקווה שבמהירות נוכל להוריד אותם לקרקע המציאות כדי שנוכל להמשיך ולעבוד לטובת מדינת ישראל", אמר נתניהו. 

"נתניהו מתכנן קיצוץ דרסטי בתקציב התאגיד"
 
בתוך כך, עוד דווח בחדשות 12 כי נתניהו מעוניין לקצץ כשליש מתקציב התאגיד, בעיקר בחטיבת החדשות בטלוויזיה. על מנת לבצע את הקיצוץ המדובר יש לשנות את חוק התאגיד.

לפי ההערכות, שר האוצר משה כחלון, שהתנגד בעבר לסגירת תאגיד השידור הציבורי, לא צפוי להתנגד לקיצוץ, שיוכנס ככל הנראה בהסכמים הקואליציוניים. מלבד זאת, ראש הממשלה טרם בירך את ראשי התאגיד על שידור האירוויזיון, שעבר בהצלחה.