הוועדה המיוחדת המכינה את הצעת החוק לביטול המגבלה על מספר השרים וסגני השרים לקריאה שנייה ושלישית חידשה הבוקר (רביעי) את דיוניה והשלימה את ההצבעה על 370 הסתייגויות שהגישו סיעות האופוזיציה. שמונה ח"כים התנגדו להסתייגויות: יו"ר הוועדה מיקי מכלוף זוהר וחברי הכנסת אריאל קלנר, ניר ברקת, קטי שטרית, שלמה קרעי (הליכוד); יצחק פינדרוס (יהדות התורה), מיכאל מלכאלי (ש"ס) ומוטי יוגב (איחוד מפלגות הימין).
 
שישה ח"כים תמכו בהסתייגויות: יעל גרמן, פנינה תמנו, אסף זמיר (כחול לבן), מיכל רוזין (מרצ), עבד אלחכים חאג' יחיא (רע"מ בל"ד) ואוסאמה סעדי (חד"ש –תע"ל).הוועדה תסיים היום את הדיונים בהצעת החוק והכוונה היא להביא אותה לאישור סופי של מליאת הכנסת ביום ב' בשבוע הבא.

יו"ר הוועדה, ח"כ מיקי זוהר, התייחס בגל"צ להצעת חוק החסינות אותה הניח אתמול שוב על שולחן הכנסת. "אם הימין ששלח אותי לכנסת, וראש הממשלה שעומד בראשות הקואליציה מצפה ממני להעביר את חקיקת פסקת ההתגברות, שהיא אולי החשובה ביותר בכל הקשור למאזן מול בית המשפט - האם אני יכול לעשות זאת ללא חוק החסינות בזמן שאני יודע שאין ספור נבחרי ציבור מהימין יהפכו למטרה ברגע שאקדם זאת?"

עוד הוסיף: "אני חושב שאעשה, לפחות מבחינתי, את מירב המאמצים כדי להעביר את חוק החסינות, ואשתדל לעשות זאת במקביל לפסקת ההתגברות. אנשי הימין לא יהיו. היום הכנסת יכולה, בהחלטת ועדת הכנסת, להעניק לו חסינות. לכן, החסינות של נתניהו לא עומדת על הפרק".
בתוך כך, כוונת ראש הממשלה בנימין נתניהו להגדיל את מספר השרים בממשלה מכניסה את הנגרים ועובדי הלוגיסטיקה בכנסת לכוננות, שכן הדבר יחייב להגדיל את שולחן הממשלה באולם המליאה. בשנת 2009, בעת שמספר השרים הגיע לשיא של 30, הוחלט להזמין בנגרייה מיוחדת "פרסה פנימית" לשולחן הממשלה הרגיל, הבנוי בצורת האות ח', כדי שיהיה מקום לכל השרים. לשם כך היה צורך לחפור ברצפת האולם ולהעביר בה, מתחת לשטיח, אינסטלציית חשמל ומחשוב ואף לרכוש כורסאות עור צבי נוספות.
 
מאז הורכב השולחן הפנימי ופורק לפי הצורך, בהתאם לגודל הממשלות. כעת, לנוכח התחזיות שהממשלה החדשה תמנה לפחות 26 שרים, ממתינים בכנסת להודעת ראש הממשלה כי עלה בידיו להרכיב ממשלה חדשה כדי לשלוף מהמחסן את השולחן הפנימי ולחבר אליו את כל מערכות המחשוב והחשמל, כולל החיבור למערכת ההצבעה, כנדרש.