ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, ייפגשו במהלך היום (רביעי) לדיון נוסף במשא ומתן הקואליציוני, בו ייתכן וייפלו הכרעות לגבי גורל הרכבת הממשלה וסוגיית חוק הגיוס. טרם הפגישה פנה ח"כ יאיר לפיד, מספר 2 בכחול-לבן, לליברמן בחשבון הטוויטר שלו, וכתב: "אתה נפגש היום עם נתניהו. תגיד לו שיש לך את כל האצבעות שאתה צריך מהאופוזיציה כדי להעביר את הפנסיות לעולים. אל תוותר לו".



ליברמן לא נותר אדיש לדבריו, וענה: "ידידי, כשאזדקק לעצתך אפנה אליך בטלפון באופן אישי ולא בטוויטר. גם בנושא הפנסיות כדאי שכבר תלמד שלא מדובר על פנסיות לעולים, אלא על הכנסת מינימום בסך 3710 ש"ח לכל אזרח ישראלי שהגיע לגמלאות. ואני מדגיש במיוחד בשבילך: לכל אזרחי ישראל - לעולים וותיקים, לדתיים ולחילונים".



בתוך כך, כוונת ראש הממשלה בנימין נתניהו להגדיל את מספר השרים בממשלה מכניסה את הנגרים ועובדי הלוגיסטיקה בכנסת לכוננות, שכן הדבר יחייב להגדיל את שולחן הממשלה באולם המליאה.

בשנת 2009, בעת שמספר השרים הגיע לשיא של 30, הוחלט להזמין בנגרייה מיוחדת "פרסה פנימית" לשולחן הממשלה הרגיל, הבנוי בצורת האות ח', כדי שיהיה מקום לכל השרים. לשם כך היה צורך לחפור ברצפת האולם ולהעביר בה, מתחת לשטיח, אינסטלציית חשמל ומחשוב ואף לרכוש כורסאות עור צבי נוספות.
 
מאז הורכב השולחן הפנימי ופורק לפי הצורך, בהתאם לגודל הממשלות. כעת, לנוכח התחזיות שהממשלה החדשה תמנה לפחות 26 שרים, ממתינים בכנסת להודעת ראש הממשלה כי עלה בידיו להרכיב ממשלה חדשה כדי לשלוף מהמחסן את השולחן הפנימי ולחבר אליו את כל מערכות המחשוב והחשמל, כולל החיבור למערכת ההצבעה, כנדרש.

במקביל, פגישת הליכוד ויהדות התורה שהייתה אמורה להתקיים היום נדחתה, זאת בעקבות חגיגות ל"ג בעומר שייערכו הערב.