יאיר נתניהו הגיש לפני ימים אחדים תלונה במח"ש נגד ניצב בדימוס מני יצחקי, ראש אגף החקירות לשעבר, בה הוא טוען כי בתקופתו ניהלו שוטרים מלהב 433 מעקב אחר בני משפחתו, בהם גם ראש הממשלה בנימין נתניהו. נתניהו הבן גורס כי המעקבים בוצעו בניגוד לחוק ותוך פגיעה בפרטיות כיוון שבאותה תקופה, לדבריו, אביו כלל לא היה חשוד. עו"ד פיני פישלר, לשעבר קצין חקירות ביחידה הארצית לחקירות הונאה, התייחס לתלונה בתכנית של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM ואמר כי "יש בסיפור שלו כמה שאלות, תהיות, חורים ופגמים".

לדבריו, "מני יצחקי הוא כבר לא שוטר, חופשת השחרור שלו הסתיימה. הלכתי לפקודת המשטרה המנדטורית, בדקתי את הסעיפים הרלוונטיים של מח"ש, ושם כתוב שהם חוקרים רק שוטרים. אני לא בטוח שבסמכותם לחקור את יצחקי. אם הייתי חוקר במח"ש, הייתי שואל את אדון יאיר - מכוח מה אדוני הגיע לכאן? יתכבד רה"מ, הוא בעצם המתלונן שאחריו עקבו. יגיע הוא, או אחד מפרקליטיו, ויגיש תלונה מפורטת".
"אין למני יצחקי משטרה פרטית", הוסיף פישלר. "יאיר נתניהו מייחס לו עבירה לכאורה לפי חוק הגנת הפרטיות, שדינה חמש שנות מאסר. אז ברור שהיועמ"ש, פרקליט מלווה או פרקליט המדינה צריכים לאשר את המעקבים, ואם הם מאשרים אז צריך לעדכן גם את היחידה לאבטחת אישים. הרי הטענה היא לא שעקבו אחרי בן כספית או אריה אלדד, אלא אחרי ראש הממשלה". 


ניצב בדימוס מני יצחקי. צילום: דוברות המשטרה

 
כספית: אני לא מאמין שמישהו ביצע מעקבים אחרי ראש ממשלה בישראל, לא נראה לי שזה אפשרי פיזית. רב הנסתר על הגלוי באירוע המטורלל הזה.
"אתה לא יכולה לשלוח את הבן שלך להגיש תלונה על עבירה פלילית. אם אתה עוקב אחרי מישהו או מתחקה אחרי מישהו, צריך לבוא אותו האדם ולהגיד פוגעים לי בפרטיות. יש לרה"מ סוללה שלמה של עורכי דין. אגב, ב-28 למרץ 2018, ד"ר יוסי כהן הגיש תלונה במח"ש על הדלפות מתיק 4000. אז אותם אולי שכחתם, אבל מה קורה ממרץ 2018? מח"ש לא פתחה בחקירה ושום דבר לא נבדק? אתם קוראים לזה תלונה, אני חושב שהבן היה צריך ללכת לתחנת משטרה ולהגיש תלונה בתוכה. אבל אז היו קופצים ואומרים, המשטרה לא יכולה לחקור קולגה, מני יצחקי. המשטרה הייתה מעבירה את זה ליועמ"ש".
כספית: נדמה לי שהוא כינה את המשטרה הזו גסטפו לאחרונה.
"אני המבקר הגדול ביותר של משטרת ישראל, וגם האחרון להגן על מני יצחקי, אבל אני לא אוהב את הביטויים האלו. אני מסתייג מהם, לא מוכן לשמוע את הביטוי הזה".