מאות חברי ליכוד, ובהם ראשי סניפים וחברי מרכז המפלגה פנו במכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בדרישה לקבוע עם כינון הממשלה את הפסקת העבודות בשבת ברכבת ישראל ובגשר יהודית, ולמנוע קיום טקסים רפורמיים ליד הכותל המערבי. 

בפניה מבקשים החותמים כי "ערכים יהודים" יכנסו לקווי היסוד של הממשלה הנבנית בימים אלו. "אנו מבקשים מכבודו לקבוע כבר עם כינון הממשלה, כי יופסקו העבודות הלאומיות המתבצעות מדי שבת, ברכבת ישראל, בגשר יהודית וכדו', התמונות המזעזעות של יהודים עושים קידוש תוך כדי עבודה בליל שבת מזעזעות כל יהודי במדינת ישראל. כמו כן אנו מבקשים מכבודו לקבוע שלא יינתן לקיים טקסים רפורמיים ליד הכותל המערבי, שריד בית המקדש", נכתב במכתב.

"התנועה הרפורמית, לאורך כל השנים, תומכת באופן קבוע בשונאי ישראל ובארגוני החרם על ישראל", מסבירים פעילי הליכוד במכתבם, "תמיכה בהסכם הגרעין עם איראן, התנגדה להכרזת הנשיא טראמפ על ירושלים כבירת ישראל, ושיתוף פעולה באופן קבוע עם תנועות השמאל הקיצוני, אנשי הקרן החדשה לישראל".

 

לסיום כתבו: "ארגונים התוקפים, בארץ ובחו"ל, את ראש ממשלת ישראל ומדיניות ישראל השכם והערב, ומנסים תדיר לשנות את צביון המדינה, ודאי שאין לאפשר להם לפגוע גם בקדוש שבמקומותינו".

בין החותמים יו"ר מועצת סניף חוף הכרמל עתלית דוד אמאר, יו"ר סניף אדומים שלמה פייג, יו"ר סניף חולון אביה משיח, חבר הנהלת המייסדים יוסף גולן, מזכיר קבוצת לאומי יהודי בליכוד יוסף זעפרני, חברת לשכת הליכוד קטלין כהן, יו"ר חרדים ליברלים בפ"ת מרדכי אדלר ועוד.