התרגיל המצליח? אביגדור ליברמן ושרת המשפטים איילת שקד נפגשו פעמיים בשבועיים האחרונים ודנו בנושאים פוליטיים, כך דווח הערב (ראשון) במהדורת "חדשות 13", על פי מקורות המקורבים לפרטים. הפגישה הראשונה בין השניים נערכה, על פי הדיווח, בערב העצמאות, במסיבה בביתו של איש הנדל"ן ברק רוזן, ובמהלכה השניים שוחחו ארוכות באירוע. מי שנכח במקום היה בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יאיר, שתצפת על הפגישה.

הפגישה השנייה הייתה לפני כשבועיים, הפעם בארבע עיניים. בשתי הפגישות הן שוחחו בנושאים פוליטיים. במקביל לכך, סקר שערך גורם פוליטי בחן תרחיש של ליברמן ושקד יחד, ועל פי אותו הסקר מפלגה משותפת של השניים זוכה ל-10 מנדטים, פי שניים מכמות המנדטים שברשות ישראל ביתנו כיום, ויותר מכמות המנדטים של מפלגתו של ליברמן יחד עם מפלגתה של שקד, הימין החדש, שכזכור לא עברה את אחוז החסימה בבחירות האחרונות.

לא ברור בשלב זה האם נתניהו אכן ייכשל בניסיונו להקים ממשלה חדשה בעקבות משבר חוק הגיוס הנוכחי, או שמדובר בתמרוני משא ומתן בלבד, אך ליברמן התייחס לדיווח במהדורת החדשות של "כאן 11" ואמר כי בכוונתו להצביע מחר בעד פיזור הכנסת ובחירות חוזרות, והוסיף: "אשמח לרוץ יחד עם איילת שקד בבחירות הבאות". גורם בישראל ביתנו הגיב לדיווח ב"החדשות 13", ואישר כי "הפגישות בין שקד לליברמן הן אחת הסיבות לכך שהאחרון אינו חושש ללכת לבחירות".
בסביבתו של שקד אישרו את הפגישות אך אמרו שלא עלתה אפשרות של ריצה משותפת. גורם בסביבת שקד אמר כי בכל מקרה, פניה לליכוד.