עוד שלושה ימים היה אמור ראש הממשלה בנימין נתניהו להציג את ממשלתו בפני הנשיא ויו"ר הכנסת, אך המשבר בין סיעת יהדות התורה לבין  מפלגת ישראל ביתנו עלול להוביל לפיזורה של הכנסת ולבחירות נוספות. הבוקר הגיש חבר הכנסת מיקי זוהר את הצעת החוק לפיזור הכנסת. יוסי אליטוב, עורך העיתון החרדי "משפחה", התארח בתוכניתם של ענת דוידוב וינון מגל ב-103FM והתייחס למשבר הפוליטי החמור ולמהלך של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. 



"אביגדור ליברמן הגיע למסקנה שהצטרפות שלו לממשלה תביא לבנימין נתניהו את האפשרות להפוך להיות הקיסר של מדינת ישראל בעשור הקרוב ובזמן שהוא הולך להיות הדחליל. ליברמן סבור שאם הוא יכנס לממשלה ותגיע עסקת המאה של דונלד טראמפ  - כחול לבן עלולים להצטרף לקואליציה והוא יהיה  שר החקלאות. אם הוא יגרום לבליץ הוא יכניס את הליכוד לפינה בה כל האפשרויות פתוחות וייתכן שיומלך בישראל ראש ממשלה אחר שיאפשר לליברמן להיות החזק".



הוא כבר שנים מערבב את כולם ונכנס לכל ממשלה בעוד שהוא הופך את עצמו לציר מרכזי.


"אספר לכם סקופ. ליברמן אוהב את החרדים. האנשים הקרובים אליו ביותר הם החרדים. אבוחצירא הוא יועצו הקרוב, הבן של ליברמן למד בקמפוס חרדי בווינה ועוד. ליברמן לא שונא חרדים – הוא שונא את נתניהו. הוא לוקח את החרדים כבני ערובה ושולף את הנשק הכי חלוד שיש כדי לחסל את נתניהו. הוא רוצה שנתניהו  ובלפור ייפרדו".



מה הסיכוי שהוא יצליח?


"ליברמן סבור שיש לנתניהו אופוזיציה חצי סמויה בליכוד. הוא יודע שאם יוצאים לבחירות אי אפשר לדעת איך חוזרים. הוא סבור שבמידה והבחירות יתקיימו בחודש אלול, תתקבל מערכת פוליטית אחרת שתאפשר לליברמן לא להיות דחליל ולביבי לזוז ממקומו או להיות מוחלש יותר. כל דבר עדיף לליברמן מאשר המפה הנוכחית. הוא סבור שטראמפ יניח את הסכם השלום בקיץ ונתניהו ילך לממשלה עם בני גנץ".





מהן התחושות של החרדים?
"החרדים לא יודעים איך לאכול את ליברמן. ביום ראשון הוא מעשן סיגרים עם דרעי, ביום שני כל הלשכה שלו חרדית, ביום שלישי הוא מסתובב בארץ המצביעים הלא יהודיים ומגדף את השבת והיהודים. הוא נתפס כיהודי שאומר לכל אחד את מה שהוא רוצה לשמוע".

להערכתך הוא יתחזק בבחירות?

"אם הבחירות יתקיימו באוגוסט זה תלוי כמה חילונים יישארו בארץ. בתקופה זו החילונים יוצאים לנפוש לא בארצנו".