חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) התייחס היום (שלישי) בתכנית של בן כספית ופרופ' אריה אלדד ב-103FM ובשידור בגלי צה"ל למיזוג המסתמן עם מפלגת כולנו, ולאפשרות ששרת המשפטים איילת שקד תצטרף למפלגה.



"היו שני מתנגדים, למיטב זיכרוני, למיזוג עם כחלון", אמר זוהר בגל"צ. לדבריו, "ח"כ שיר לא הצביעה. היא חוששת ואני מבין את החששות שלה. בסוף אני חושב שהציבור יצביע אך ורק לליכוד. אני חושב שנביא מעל 40 מנדטים".


  


האם קיים סיכוי ששקד תשוריין אצלכם?
"כן, קיים סיכוי כזה. היא רוצה להצטרף ויכול להיות שתמצאו אותה בליכוד. יש ראש ממשלה שיודע לקבל את ההחלטות. החבירה שלה לליברמן לא עמדה על הפרק בשום שלב. להליך של בחירות יהיו משמעויות".

אתה מזהה ירידה מהעץ או שאנחנו בדרך לבחירות?
"במלוא הקיטור אל עבר הבחירות. הסיכויים הולכים ופוחתים ומחר החוק לפיזור הכנסת יעבור בקריאה שנייה ושלישית. אנחנו מקווים שיהיה שינוי. מבחינתנו כל סיכום שלא יהיה הוא מבורך כדי למנוע את הבחירות".




בשעות האחרונות יש המון ספינים והצעות פשרה.
"אני מתבסס על מציאות ולא על ספינים. חוק התפזרות הכנסת מתקדם ואיש לא הגיע לסיכום או פשרה. הסיכוי הולך ופוחת מרגע לרגע ואני לא רואה שינוי. כולי תקווה שיהיה נס ברגע האחרון"

לפי הסקרים שלכם, מי נמצא יותר בחו"ל? מצביעי הליכוד או מצביעי כחול לבן?
"אני מעריך שהבחירות יתקיימו ב-17 בספטמבר וכולם יהיו בארץ, דבר שיאפשר לנו להיות הסיעה הגדולה ביותר. כולנו בתקווה שהדבר הזה יימנע בסוף".

נכון לרגע זה, ההוראה היא לתקוף את ליברמן או לא?
"אנחנו ממתינים להתפתחויות ולא תוקפים אף אחד. הדלת תישאר פתוחה עד מחר בחצות".

זו רגיעה לצורך החלפת מחסנית?
"ממש לא".

על פי הסקרים שלכם, אם אתם תלכו עם כחלון תזכו למספר המנדטים שקיבלו שתי המפלגות גם יחד?
"להערכתנו אנחנו נחליף קידומת והרבה מאוד מהמפלגות הקטנות ימחקו. ככה זה עובד בדרך כלל. הציבור לא יסכים להיכנס עוד פעם לפארסה הזו. הוא ימנע זאת באמצעות הצבעה למפלגות הגדולות".