בדרך לבחירות: בליכוד ממשיכים הבוקר (רביעי) לתקוף את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, ומטילים עליו את האחריות למשבר במשא ומתן הקואליציוני. השר להגנת הסביבה, זאב אלקין (הליכוד) אמר בגלי צה"ל כי "אי אפשר לכלול את ליברמן בגוש הימין יותר". לדבריו, "מי שמונע ממשלת ימין - לא חלק ממנה יותר".

"ניהול המשא ומתן בדרך בה ליברמן בוחר - לא מאפשר פשרה", המשיך אלקין. "לדרוש עם חמישה מנדטים כניעה מ-16 מנדטים מוביל אותנו לבחירות חוזרות. הוא דחה עשרות הצעות".

בתוך כך, ח"כ יואב קיש הוסיף בגל"צ: "אני מאוד מקווה שיימצא פתרון, אני מסכים ב-100 אחוז עם כל מי שיגיד שהליכה לבחירות היא מיותרת. הדרך היחידה שנמנע מזה היא שנראה הסכם בין ליברמן לחרדים".
 

אלקין וליברמן. צילום: פלאש 90
אלקין וליברמן. צילום: פלאש 90

קיש ציין גם כי "לבוא ולהגיד שנלך עם מישהו אחר במקום נתניהו זה הזוי. העם אמר שהוא רוצה את נתניהו. אם בסוף לא נצליח להרכיב, לא תהיה ברירה, אלא ללכת לבחירות".
חברת הכנסת אסנת מארק, מקום 35 בליכוד, העבירה אף היא ביקורת על יו"ר ישראל ביתנו: "המטרה היא שיהיו כמה שפחות מפלגות קטנות. תראו מה ליברמן עושה. אם ליברמן רוצה הוא יכול לפתור את הבעיה בשלוש שניות. החרדים עשו כברת דרך במהלך המו"מ הקואליציוני. אם ליברמן היה רוצה ניתנו לו כל האופציות האפשריות".