שי בזק, מי שהיה בעבר יועץ התקשורת של ראש הממשלה בנימין נתניהו, וממי פאר, הבעלים של "פאר לוין תקשורת", העריכו הבוקר (רביעי) בתכניתה של אילה חסון ב-103FM, כי ישראל ביתנו תתחזק אם יו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן, לא ישנה את עמדתו.  



לדברי בזק, "הדברים יימשכו עד הרגע האחרון, אך אני מעריך שלא תהיה הזדמנות לגנץ להרכיב קואליציה. אני מקווה שהחרדים בפעם הראשונה בהיסטוריה יבינו שליברמן לא מתכוון להתקפל הפעם".


לעומת זאת, פאר אמר כי "התחושה שלי היא שלא יהיו בחירות ויימצא פתרון ברגע האחרון. יש לי תחושה שליברמן ילך עד הסוף, וגם יצא המנצח הגדול".


בימין יכעסו על ליברמן, בשמאל ימחאו לו כפיים, אך לא יצביעו עבורו.
פאר: "צריך לתת קרדיט לרוב מצביעי הימין שגם מוחאים כפיים לליברמן אם ילך על המהלך הזה עד הסוף. לרוב העם נמאס מהסחטנות של החרדים. לליברמן פשוט להצטרף לממשלה ולחזור למשבצת שלו אך יש כאן תחושה של מין מאבק עקרוני".

מה קרה בינו לבין נתניהו?
בזק: "בימים האחרונים אנחנו שומעים המון ספינים בתקשורת, כל צד מנסה ללחוץ על הצד השני. ב'ישראל היום' טוענים שליברמן עושה את הדברים מתוך נקמנות ושיש לו מניע נסתר. אלו כותרות לא מקצועיות. אני מאוד מחבב את ליברמן ונתניהו ומקווה שתהיה ממשלה עם שניהם. אנחנו לא רגילים לזה בפוליטיקה הישראלית אך אין ספק שיש כאן אדם שעומד על עקרונותיו".



אם נלך לבחירות מי יהיה בראשות כחול לבן?
בזק: "לפיד נכנס לכחול לבן עם המון כאבי בטן ולא תכנן להיות מספר שתיים ברשימה. אך גם השקט של גבי אשכנזי מעיד על הרבה בערה. זה מה שקורה כשמביאים שלושה אנשים עם אגו כה גדול למפלגה אחת. אם תהיינה בחירות הם יזכרו לטובת נתניהו ולרעת כחול לבן".

הבחירה בגנץ לא הייתה מתוך פריימריז.
בזק: "בני גנץ שמר על שתיקה עד הרגע האחרון ולא סתם. הוא גיבש את מחנה 'רק לא ביבי'. לפיד הוא פוליטיקאי מצוין אך איננו פופולרי וגבי אשכנזי איננו פוליטיקאי. אין להם שום עוגן אמיתי שמחזיק את כולם יחד. נתניהו יוצר בריתות קואליציוניות, הקדים בחירות ועוד. אני תוהה אם לפיד היה עומד היום בסיטואציה הזו הוא היה מוכן לוותר על חוק הגיוס והתקציבים כדי להפיל את נתניהו".

פאר סיכם: "אנחנו כבר חודשיים אחרי הבחירות. הרגשתם את האופוזיציה בראשות בני גנץ? אמנם הייתה הפגנה אך היא התארגנה על ידי אנשי יש עתיד. אני זוכר מה קרה כאן כשנתניהו היה יו"ר האופוזיציה".