במפלגת כחול-לבן תקפו הבוקר (שישי) את מדיניות הממשלה מול רצועת עזה, זאת על רקע הדיווחים הפלסטינים לפיהם ארגון הטרור וישראל חתמו על הסכם רגיעה מחודש, שבמסגרתו הוחלט כי שיגור בלוני התבערה יופסק, כאשר בתמורה יורחב שטח הדייג וישראל תשוב להזרים סולר לרצועה. יש לציין כי גורמים ישראלים טרם אישור את הדיווחים הפלסטינים.



מספר 2 במפלגה, ח"כ יאיר לפיד, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "בפעם המי יודע כמה נחתם הסכם רגיעה עם החמאס. ההסכם הזה שווה כמו קודמיו, כלום. כמה ימי שקט וחזרה לשגרה. חמאס מחזיק ושולט משני צידי הגדר, מצד אחד את האוכלוסייה בעזה ומצד שני את ישובי עוטף עזה. ברצותו מבעיר את השטח וברצותו חותם על רגיעה. ממשלת ישראל איבדה כל עניין בתושבי העוטף". בציוץ נוסף, הוא הוסיף: "למה נחתם הסכם עם החמאס? כי החמאס רצה. מתי יפרו את ההסכם? כשהחמאס ירצה".

ח"כ יועז הנדל תקף אף הוא, וכתב: "שגרת הרקטות, שרפות והסדרות מזויפות עם החמאס בעזה היא בזיון שלא היה כמוהו. תכף יסבירו שזה 'ימין חזק' מול שמאל חלש. צאו מההיפנוזה, כך נראית חולשה, חולשה ערכית, אידאולוגית, חולשה בטוהר מידות ודוגמה אישית, חולשה מול החמאס. וכשאיש בפייק ימין לא מעז לבקר את המצב ההזוי הזה - שיא החולשה".

בתקשורת הפלסטינית דיווחו הלילה כי ישראל וחמאס הגיעו להסכם רגיעה, כאמור. "הנקודות העיקריות הנוגעות להסכם הרגיעה כוללות את הפסקת ירי הבלונים ושליטה על המפגינים לאורך גדר הגבול", צוין בתקשורת הפלסטינית. 
 
עוד צוין בדיווח כי בתמורה לרגיעה ישראל תרחיב את שטח הדיג בעזה עד ל-15 מיילים ימיים, ותחזיר 60 סירות שהוחרמו מדייגי הרצועה לאורך השנים לתושבי הרצועה. כמו כן, ישראל תשוב להזרים סולר לרצועה.