שרת המשפטים לשעבר איילת שקד התייחסה הבוקר (שישי) לדבריו של הרב שלמה אבינר וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "שבת שלום מהרוקיז הקנדיים - רק מזכירה שאישה יכולה לעשות הכל, גם להיות אמא, גם לעמוד בראש מפלגה, גם בראשות עיר, גם למנכל חברה וגם לעמוד בראש מדינה".
כזכור, הסערה החלה לאחר שאבינר ועוד עשרות בכירים פרסמו במהלך השבוע גילוי דעת שמשמעותו התנגדות לכך שאת הרשימה המאוחדת של מפלגות הימין הדתיות תוביל איילת שקד. בדברים שאמר אתמול לכאן ב' ציין ראש ישיבת עטרת ירושלים בעיר העתיקה, כי מקומן של נשים הוא לא בפוליטיקה ושלל את עמידתה של שקד בראשות מפלגה של הציונות הדתית.
"אנחנו חושבים שצריך מפלגה דתית. מדינה זה לא רק כלכלה וביטחון, זה אמונה. צריך אנשים שחייהם זה תורה ויכולים להוביל את המאבקים האלה לטובת האומה", אמר אבינר בראיון לכאן ב', "האם מפלגה זה בשביל מנדטים? בהרבה מדינות בעולם אפשר לקנות מפלגות והם מוותרות על הייעודים שלהן לטובת טובו הנאה שונות. כדי להילחם במסירות נפש על נושא מסוים צריך להיות שלם עם זה. עוד ציין אבינר כי עדיף לאבד מנדטים גם במידה ושקד מביאה יותר מנדטים. "גם אם אישה דתייה תעמוד בראש מפלגה זה לא בסדר. המערבולת המסובכת של הפוליטיקה היא לא זירה בשביל התפקיד הנשי", הוסיף.