חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד נחשב לאחד מנאמניו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אך עד כה לא זכה לתפקיד שר, גם בסבב המינויים האחרון. בראיון היום (ראשון) לכאן ב' מרגיע ביטן כי ראש הממשלה לא שכח אותו. "}נתניהו אמר שאני הבא בתור", אמר, או הבא בתור עכשיו או הבא בתור אחרי הבחירות". על כך שלא מונה עד כה אמר ביטן כי "אין קשר לתיק הפלילי שלי. היועץ המשפטי לא מונע את זה והחוק לא מונע את זה. אני יודע מה הסיבות ומה הבעיות. זה שיחה ביני לבינו אני לא אשתף אתכם". 

על האפשרות שימונה במקום גלעד ארדן לתפקיד השר לביטחון פנים, במידה והאחרון ימונה לתפקיד שגריר ישראל באו"ם, אמר ביטן כי "להיות שר לביטחון פנים אני לא מועמד זה בטוח. צריך להמתין בסבלנות ואין לי בעיה להמתין בסבלנות". 

ביטן התייחס גם לדברים שאמר חברו לסיעה ח"כ מיקי זוהר ב'שישיתרבות' בכפר סבא על כך שבמידה והליכוד לא יצליח להרכיב קואליציה לאחר הבחירות הקרובות, המנדט יועבר לבני גנץ וכחול לבן. "אנחנו נרכיב את הממשלה, כל הנושא של להעביר למישהו אחר לא רלוונטי גם מבחינה עניינית", הבהיר ביטן, "גנץ בכל מקרה לא יכול להרכיב ממשלה אלא רק עם הערבים. אנחנו בבחירות האלה נביא 61 מנדטים. המצב הוא שאם מימין לליכוד יעשו איחודים מתאימים נשיג 61 מנדטים בקלות. ברגע שזה יקרה אז ההפסד של 7-6 מנדטים לימין יתבטל. בסופו של דבר הם יתעשתו ויהיו איחודים". 


בנוגע לאפשרות שאיילת שקד תרוץ בבחירות הקרובות בליכוד אמר ביטן כי "ראש הממשלה החליט שאין לו עניין במינוי איילת שקד. בבחירות האלה היא לא תהיה בליכוד. על הפרסום ב'מקור ראשון' כי ליברמן 'נקם' בליכוד כיוון שהופרה הבטחה שניתנה לו כי ישוריין בליכוד אמר ביטן כי "אני לא חושב שהיה סיכום עם ליברמן שיגיע לליכוד. גם כולנו לא רצו להתאחד ובסוף לא הייתה להם ברירה. הליכוד לא שש להבטיח הבטחות כאלה".