ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף היום (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו את פרשן חדשות 12, אמנון אברמוביץ', כשכתב כי "מה שלא השתנה במהלך 20 השנים האחרונות היא השנאה הפתולוגית של אברמוביץ' וחבריו בערוץ 12 אליי". 

"מאז הריאיון של אמנון אברמוביץ׳ לפני 20 שנה - ראש הממשלה בנימין נתניהו שינה את פני המדינה", כתב נתניהו בפתח דבריו, והוסיף: מה שלא השתנה ב-20 השנים האחרונות היא השנאה הפתולוגית של אברמוביץ וחבריו בערוץ 12 לנתניהו".
בסרטון שצורף לדבריו הופיע קטע מדבריו של אברמוביץ', משנת 1999, אז אמר הפרשן כי "בנימין נתניהו יהיה הערת שוליים, אם בכלל, בהיסטוריה של ראשי הממשלות בישראל". 

כזכור, ב-23 במרץ עורר רה"מ סערה, כששיתף בחשבון הפייסבוק שלו סרטון שלועג לנכותו של אברמוביץ', שנפצע במלחמת יום הכיפורים. המערכון המדובר, ששודר ב"הליכוד TV", הציג את השחקן יוסי וידר, שעליו הולבשו פניו של פרשן חדשות קשת 12, אמנון אברמוביץ' בעזרת פילטר החלפת פנים. בפתח המערכון השחקן שגילם את אברמוביץ' פנה לשדה ושאל אותו "איך אני נראה?", ובתגובה, שדה ענה לו "נראה טיל, אמנון". אמירה זו, עוררה סערה ברשתות החברתיות וגררה גל של תגובות נאצה נגד שדה ושידורי הליכוד טי.וי.