"ההקלטות פוגעות בי, ראש הממשלה רק נהנה מהן. אני לא אלך להביא הקלטות שפוגעות בי", כך אמר הבוקר (שלישי) שר התקשורת לשעבר איוב קרא, בתגובה לחשיפת ההקלטה של השיחה שלו עם ראש ממשלה שעסקה בענייני ערוץ 20, אמש בחדשות 13. בראיון בכאן ב', אמר קרא כי כל הסיפור הזה לא נעים, "בטח כמי שעושה הכל לתדמית של מי שמדבר גלוי ופועלת באופן גלוי. אין לי שום דבר נסתר. אני מצר על כך שספי עובדיה לא אמר את הדברים הללו לפני שראיין אותי לכתבה. אני שוקל את צעדי". קרא אמר כי יגיש תלונה ויפנה גם ליועמ"ש שיפתח בחקירה. "אני מעמיד את עצמי לרשות ראש הממשלה כדי לגלות את האמת בעניין הזה", הוסיף.

קרא התייחס לזעם של נתניהו על כך שאיילת שקד קיבלה קרדיט על מניעת סגירת ערוץ 20. "אני מבין ללבו כמי ששקד ובנט עשו לו תרגיל והכניסו את לפיד לממשלה", אמר. "יש לו כעס, אבל זה לא העניין. איש לא האמין בזמנו שיהיה אפשר להציל את ערוץ 20. לראש הממשלה היה מאוד חשוב שבתקופה שלו לא יסגרו ערוצים, בטח לא ערוץ 20. כראש ממשלה אני מבין את הלחץ. אני שמח שהייתה לי את המחשבה להוביל מהלך והוא נתן לי גיבוי מלא". 
קרא שלל את האפשרות שהוא הדליף את השיחה לספי עובדיה. "גורם רע, רשע הדליף את השיחה. אני אף פעם לא עניתי בטלפון שלי. הטלפון שלי תמיד היה של עוזרים או נהגים. חוץ מזה היו תמיד עם ראש הממשלה עוד גורמים". לדבריו, הוא לא זוכר מי היה הגורם השלישי באותה שיחה, אך סיפר כי "קיבלתי בזמנו כל מיני הסברים שיכול להיות שמאזינים לקו באופן קבוע ושומעים כל דבר. היום זה קל מאוד לעשות את זה. להאזין לקו כזה". 

קרא אמר כי הוא מוכן לבצע בדיקת פוליגרף כדי להוכיח שלא הוא הדליף את השיחה. "אשמח שתהיה חקירה כדי לדעת מי החפרפרת שפועלת נגד כל המערכת. אני יכול לומר שספי עובדיה שראיין אותי לכתבה דיבר איתי בכלל על נושאים שקשורים למדינות ערב. אם היה אומר לי שזה הנושא המרכזי ושיש לו הקלטות לא הייתי מתראיין. כבר בלילה ביקשתי ממנו שיצהיר מי נתן לו את ההקלטות. הפגיעה בהקלטות היא בי, ראש הממשלה רק נהנה מהן. אני לא אלך להביא הקלטות שהן פוגעות בי".
קרא מכחיש שהוא שימש כבובה של נתניהו במשרד התקשורת. "לראש הממשלה יש אחריות לכל הממשלה", הסביר. "כל שר מקבל את ייעוצו של ראש הממשלה וגיבויו. במקרה הספציפי הזה, מעבר לכך שראש הממשלה לחץ שיהיה מהלך להציל את ערוץ 20, הוא לא ידע על המהלך שאני עושה. אני מקווה שתרמתי את חלקי כי השר לא בובה. גם על המחליף שלי במשרד יגידו את זה". 
לדבריו, חוץ מהמקרה הזה שאני זוכר שכולם היו לחוצים, אני לא זוכר שהיו שיחות כאלה. השיחות היו נינוחות. בשיחה הזאת היועמ"ש לא נתן לנו פתרון לערוץ 20 והיה צריך למצוא פתרון והעובדים כבר היו בדרך הביתה. הוא כעס עלי בזמנו שהמועצה לא רצתה לתת רשיון לערוץ 20 ואני הייתי צריך ללחוץ לתת רישיון. כבר שנים מדברים על חיבור המועצות ורצינו להוציא את זה לפועל כי אין צורך בכל כך הרבה גופים תקשורתיים". 

למרות טענתו של קרא כי הוא לא המדליף, בליכוד פחות קונים זאת. פעילת הליכוד המרכזית, אסנת מידן קוראת למזכירות הליכוד לפתוח מידית במהלך להדחת השר לשעבר מרשימת הליכוד לכנסת הקרובה. "למי שהספיק לשכוח, איוב קרא ממוקם כיום במקום ה-42 ברשימת הליכוד. הלוא כולנו פועלים כעת במלוא התנופה על מנת להביא את הליכוד לנסיקה בכמות המנדטים אך נסיקה שכזו עלולה להחזיר את איוב קרא לכנסת ולייצר בכך כלימה. אדם שבלי למצמץ מקליט את ראש הממשלה נתניהו ומעביר זאת לאמצעי התקשורת על מנת להבאיש את ריחו - אינו יכול להיות להיות חלק מרשימת הליכוד. מי שייתן לכך יד יתרום לפגיעה בליכוד".