שר התקשורת דוד אמסלם התבטא הבוקר (ראשון) באופן מעורר מחלוקת בעקבות מקרה הרצח של מיכל סלה ז"ל. אמסלם עלה לשידור ב"חדשות הבוקר" בערוץ קשת 12, לאחר ראיון עם אחותה של סלה, לילי בן עמי. בתגובה לדבריה של בן עמי אמר אמסלם כי "משטרת ישראל צריכה לפעול בתחום הזה ביתר שאת וזו לא רק שאלה של תקציבים, זו שאלה של סדרי עדיפויות. משטרת ישראל צריכה להחליט האם סדר העדיפויות העליון שלה הוא לחקור את הסיגרים של ראש הממשלה או לשים את החוקרים במקומות האלה".





כאשר נשאל על ידי המראיינת נסלי ברדה האם לטענתו אילו המשטרה לא הייתה חוקרת את בנימין נתניהו, נשים לא היו נרצחות, ענה אמסלם כי "תקציב המשטרה הוא אחד התקציבים הכי משמעותיים במדינת ישראל וצריך להבין שרובו הולך לשכר. המפכ"ל וצוות הפיקוד של המשטרה נותנים את הדגשים איפה הם פועלים, זו לא הממשלה".





אמירתו של אמסלם זכתה לביקורת קשה, לפיה הוא מנצל את הרצח הטרגי לצרכים פוליטיים ולהגנה על נתניהו. ח"כ אורנה ברביבאי (כחול לבן) כינתה את אמירתו "ליקוי מאורות". ח"כ לשעבר מיקי רוזנטל צייץ: "אמסלם הוא אחד התקלות הכי קשות של משטרת ישראל. חשוד עבריין שנמלט בעור שיניו מהכלא בפרשיות הולילנד וזיוף מתפקדים בליכוד הפך בימי נתניהו לשר ולרודף רשויות החוק". יו"ר מרצ לשעבר, זהבה גלאון, צייצה: "גם דם נרצחות שטרם יבש כשר בשם ההגנה על נתניהו? אתה תולעת ותולעת גם מי ששם אותך בתפקידך הזמני". חה"כ עאידה תומא - סלימאן הגיבה גם היא על התבטאות השר:


גם להשתמש בדמן של נשים כדי להגן על הבוס המושחת מפני אימת הדין זו אופציה בתוך הליכוד. האמירה של שר התקשורת היא אמירה חסרת בושה ורגישות. היא כה מזעזעת, שלא הייתה עוברת על סדר יומה של חברה מתוקנת".





כזכור, ביום חמישי בערב אותרה סלה כשהיא ללא רוח חיים, ועל גופה סימני דקירה, בדירתה שביישוב מוצא הסמוך לירושלים. בתוך הדירה נמצא גם בעלה כשעליו סימני דקירה. מחקירה ראשונית עולה כי הוא רצח את רעייתו וניסה לשים קץ לחייו. בזירה נמצאה סכין מגואלת בדם שעל פי החשד באמצעותה ביצע החשוד את הרצח וניסה לשים קץ לחייו. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה של הצעירה והגיש טיפול רפואי לבן זוגה, תוך כדי פינויו לבית החולים במצב קשה, כשהכרתו מעורפלת.