ח"כ גדעון סער נאם הערב (חמישי) באירוע החגים של הליכוד והצהיר שוב על כוונתו להתמודד בפריימריז הבאים לראשות המפלגה. במהלך דבריו ציין סער כי הוא מגבה את ראש הממשלה במשא ומתן להרכבת ממשלה. "כולנו מגבים את ראש הממשלה במאמציו להקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה. 
זה מתחייב מתוצאות הבחירות. זה דרוש כדי להתמודד עם האתגרים הכבדים שבפנינו, בעיקר - אתגרי הבטחון הלאומי. לראש הממשלה - כיושב-ראש הליכוד - יש את מלוא הסמכויות הקבועות בחוקת הליכוד. גם אם יעבור המנדט לכחול-לבן או לכנסת - כולנו נמשיך לעמוד יחד. הליכוד יעמוד ביחד, והמחנה הלאומי יעמוד ביחד. אני כולי תקווה, שלטובת העם והמדינה - תושג האחדות המיוחלת", אמר.
 
עם זאת, אמר סער כי התמודדות חופשית חשובה היא מרכיב חשוב למפלגה דמוקרטית והבהיר שוב כי יתמודד. "אבל, חברי וחברותי, יש הבדל גדול בין גיבוי ליושב ראש התנועה לבין נסיונות לעשות דה-לגיטימציה להתמודדות דמוקרטית בליכוד. אני אומר באופן הברור ביותר: כאשר יתקיימו בחירות לראשות התנועה - אתמודד. התקפות אישיות והשמצות לא ישנו את ההחלטה שלי. התמודדות חופשית היא סם החיים של תנועה דמוקרטית כמו הליכוד. הימים של בחירות ללא התמודדות - חלפו", הדגיש.



עוד הוסיף: "נשמור כולנו על שני יסודות הכרחיים: אחד, אחדות מלאה של דרך - של מטרה. שתיים, תנועה דמוקרטית פתוחה, אמיתית. אם נשמור על שני יסודות הכוח האלה, במקביל מבלי לערער אף אחד מהם, אנחנו בעזרת השם נמשיך להוביל את ישראל שנים רבות".