המשא ומתן הקואליציוני נמשך: הסתיימה פגישתם של יו"ר כחול לבן בני גנץ וראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו. בשתי המפלגות ציינו היום (ראשון) כי "בפגישה דנו השניים על מסגרת האפשרויות הפוליטיות הקיימות. עוד סוכם כי צוותי המשא ומתן ימשיכו לעמוד בקשר. צפויה פגישה נוספת בין השניים".

גנץ אמר בכניסה לאירוע של קרן הצנחנים: "סיימתי פגישה עניינית עם ראש הממשלה. אני מודיע לכם שאמשיך בכל המאמצים למנוע בחירות מיותרות, נעשה כל מאמץ לא להגיע למערכת בחירות שלישית".

מוקדם יותר היום, נפגשו צוותי המשא ומתן של המפלגות, בה השתתפו ראש צוות המו״מ מטעם כחול לבן, ד״ר יורם טורבוביץ ולצידו שלום שלמה. מטעם הליכוד משתתפים השר יריב לוין ועו״ד מיכאל ראבילו.
עוד התקיימה פגישה בין צוותי המשא ומתן של כחול לבן ושל ישראל ביתנו. מהמפלגות נמסר כי הפגישה התקיימה באווירה טובה וחיובית מתוך רצון של שני הצדדים לקדם הסכם קואליציוני. בפגישה, נציגי ישראל ביתנו הציגו את סך דרישותיהם בתחומים השונים, והפגישה נדונה בעיקר בנושאי התוכן והמהות של הממשלה העתידית. עוד נמסר כי "
יקבעו פגישות המשך בימים הקרובים".

כזכור, סלע המחלוקת בין גנץ לנתניהו היא התנגדות כחול לבן לכך שבמקרה של רוטציה נתניהו יהיה הראשון בתפקיד, בעוד שנתניהו והליכוד עומדים על כך שבהתאם למתווה הנשיא נתניהו הוא שיעמוד ראשון בראשות הממשלה. כזכור על פי מתווה הנשיא נתניהו ייצא לנבצרות אם וכאשר יוגש נגדו כתב אישום. כמו כן הציע הנשיא ממשלה שוויונית שבה לכחול לבן ולגוש הימין יהיה מספר שווה של שרים. בכחול לבן מתנגדים בתוקף לכך שהליכוד ייצג במשא ומתן גם את גוש הימין.