הזמר מאור אדרי פרסם היום (שישי) פוסט בעמוד הפייסבוק שלו בו הוא מודיע כי לא ישתתף בעצרת הזיכרון ליצחק רבין ז"ל שתיערך במוצאי שבת. "כשביקשו ממני להופיע בעצרת לזכר ראש הממשלה לשעבר מר יצחק רבין ז"ל, לא חשבתי פעמיים. הרגשתי ששוב ראש הממשלה קורא לי. קיבלתי צמרמורות בגוף וחשבתי על הכבוד שבאדם ולא ובדעותיו הפוליטיות. כאשר התברר לי שייתכן שמדובר בעצרת פוליטית החלטתי לקחת צעד אחד גדול אחורה ולבטל את השתתפותי", כתב הזמר.                                                                


מוקדם יותר היום פרסם "הצל" (יואב אליאסי) פוסט בו מתח ביקורת על כוונתו של אדרי, שביצע את ג'ינגל הליכוד בבחירות האחרונות ומזוהה עם הימין, להופיע בעצרת. "בתור זמר מוערך שבימין מאוד אוהבים, זה נראה לך מכובד לירוק בפנים של הקהל שלך? כי זה מה שאומר להופיע בעצרת הזאת. היא כבר מזמן לא עצרת זיכרון לאומית אלא עצרת הסתה נגד הימין, עצרת שהשמאל לקח בשבי, עצרת שינפו בה דגלי מרצ לצד דגלי אש"ף, עצרת שבה יאשימו את כל הימין ברצח ראש הממשלה", כתב.



לאחר הודעתו של אדרי על ביטול ההופעה, פרסם "הצל" פוסט נוסף ובירך את אדרי על החלטתו. "אני רוצה להגיד למארגני הטקס-תתביישו לכם! לקחתם אירוע לאומי והפכתם אותו לטקס שנאה פרטי .אני ורוב הימין גם היינו שמחים להשתתף באירוע לזכרו של ראש הממשלה שנרצח, ולא באירוע הסתה לנתניהו ושנאה לימין. אל תדברו איתי על הסתה בזמן שאתם מסיתים, אל תדברי איתי על שנאת חינם בזמן שאתם שונאים", כתב, והוסיף: "מאור אדרי, אתה אדם אמיץ, ישר, מוכשר ואני גאה בך!".