על רקע המשבר הפוליטי המתמשך וניסיונותיו של יו"ר כחול לבן בני גנץ להקים קואליציה, ראשי סיעות גוש הימין ערכו היום (שני) פגישה בלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בתוך כך, יו"ר הימין החדש איילת שקד נפגשה במהלך היום עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ועם ראשי המפלגות החרדיות בניסיון לבדוק את האפשרות לפשרה משני הצדדים. לדברי מקורביה של שקד, "הם עדיין לא מוכנים לפשרות אך זאת הדרך היחידה למנוע בחירות נוספות".



נתניהו האשים את גנץ במהלך הפגישה בכישלון המגעים עד כה לאחדות. "אחרי הפגישה שלי עם גנץ סיכמנו על הודעה משותפת בתום הפגישה. הוציאו הודעה, הוציאו תמונה, וחצי שעה אחר כך התחילו בכחול לבן לתדרך נגדנו בתקשורת", טען נתניהו, "אנחנו הסכמנו לוויתורים רבים, ביקשתי לשמוע תשובות מגנץ ולא שמעתי תשובה לאף שאלה. צוות המו״מ שלנו מנסה כבר יומיים להיפגש עם צוות המו״מ של כחול לבן אבל כחול לבן דוחים אותם מיום ליום - ועד עכשיו לא נקבעה פגישה".



בתום פגישתם, התחייבו ראשי בלוק הימין שוב לא להיכנס לממשלה שלא במשותף. "אור האתגרים הביטחוניים והלאומיים, ראשי סיעות המחנה הלאומי פונים ליו״ר כחול לבן ח״כ בני גנץ להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה לפי מתווה הנשיא ולהימנע מבחירות מיותרות. כל ראשי הסיעות הבהירו שלא יצטרפו לממשלת מיעוט. ראשי הסיעות חוזרים על התחייבותם שלא להיכנס לאף ממשלה שלא במשותף", מסרו.



סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, אמר בכניסתו לישיבה כי אין לקחת ברצינות את השמועות על פירוק הגוש: "אל תקחו ברצינות את הידיעות והשמועות על כך שחלק מראשי הבלוק נפרדים וכו'. אף אחד לא יברח מהבלוק, והיסוד שלנו הוא לעמוד איתנים מול הלחצים". 

בתוך כך, ח"כ מיקי זוהר נבחר לראשות סיעת הליכוד. הוא גבר בבחירות שנערכו היום. בזוהר בחרו 18 ח"כים לעומת 11 בח"כ יואב קיש.