ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) התראיין היום (שלישי) בערוץ הכנסת והתייחס לפרסומים החדשים מתוך עדותו של עד המדינה ניר חפץ ואמר: "אפשר להגיד ולברך על סגירת התיקים של נתניהו. מה שנחשף אתמול לגבי עדותו של ניר חפץ, איך היא נגבתה, ומה היה האופן שהיא נגבתה, כל תיקי נתניהו קרסו. כל התיקים של נתניהו מבוססים אך ורק על ידי עדי מדינה, אין בהם שום יסוד משפטי ואין בהם שום דבר שיכול לקשור את נתניהו למעט עדי מדינה".



כאמור, אתמול בערב פורסמו תמלילים חדשים מתוך עדותו של עד המדינה ניר חפץ בתיק 4000 אשר מצביעים על סתירות בעדותו לפני ואחרי שחתם על ההסכם. לפי הפרסום, חפץ אמר את הדברים הבאים לפני ואחרי החתימה על ההסכם עד המדינה: "אני כבר מתבלבל לי מה אני לא זוכר מהחקירה ומה אני באמת זוכר, זה מתערבב". בהזדמנות אחרת אמר: "זיכרון זה לא הצד החזק שלי. אני חלש בטווח ארוך, אני אזכור עכשיו הרבה אבל עוד חצי שנה אשכח".


גם ח"כ מירי רגב צייצה בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "זה מטריד זה יכול לקרות לכל אחד ואי אפשר לעבור על סדר היום!. אם אכן עדותו של חפץ נגבתה באיומים, ובחלקה הגדול בדיות, יש לפסול את עדותו. לפתוח חקירה במח"ש ולהשהות את ההחלטה בתיקי נתניהו עד שהדברים יתבררו. מנדלבליט, אני מכירה את יושרך שנים רבות, השב את האמון המשטרה, זו העת לבדק בית".