לאחר סיום פגישתם של צוותי המו״מ של כחול  לבן וישראל ביתנו, גורמים בישראל ביתנו אמרו הערב (חמישי) כי למרות ההסכמות שהושגו בתחום הכלכלי, "משום מה אין שום התקדמות בנושאי דת ומדינה שעלו במהלך המפגש". "הדבר מעלה חשש כי אולי קיים מו"מ מקביל מול המפלגות החרדיות", ציינו בישראל ביתנו.

בכחול לבן אמרו בתגובה כי הפגישה היום הוקדשה כולה לנושאים כלכליים-חברתיים בעלי משמעות תקציבית גדולה והעמדות של ישראל ביתנו בנושא התקבלו במלואן ויועגנו בקווי היסוד ובהסכם קואליציוני אם ייחתם. לגבי נושאי דת ומדינה אמרו בכחול לבן כי הנושאים לא עלו היום אלא נדונו בפגישות קודמות ובפגישות המשך הצפויות בשבוע הבא וכי בסוגיות אלה לא צפויה מחלוקת משמעותית בין שתי המפלגות.

הפגישה בין צוותי כחול לבן וישראל ביתנו הייתה שנייה במספר במסגרת המנדט של גנץ. המפגש הקודם והראשון בין שתי המפלגות התקיים לפני 11 ימים, ב-27 באוקטובר. הפעם נציגי ישראל ביתנו הגיעו בהרכב המצומצם עם ח"כ פורר וקושניר ועו"ד אמיר שניידר, ביחס לחמישה אנשי הצוות שייצגו את המפלגה בפעם הקודמת. 
בהודעה המשותפת של שתי המפלגות נמסר כי הושגו הסכמות לגבי קצבאות הנכים והקשישים. "במהלך היום צוות המו״מ דן בסוגיות מהות שעומדות על הפרק, בכדי להתקדם בגיבוש עקרונות ממשלת האחדות הלאומית הליברלית הרחבה". עוד הוסיפו: "הצוותים הגיע להסכמות בנושאים הבאים: - בתקציב הקרוב תתבצע העלאת ההכנסה המינימלית לקשיש לגובה של 70% משכר המינימום. - לא תהיה פגיעה במתווה העלאת קצבאות הנכים, והנושא יעוגן בבסיס התקציב הקרוב. פגישת המשך של הצוותים תקבע לימים הקרובים".

מעבר לנושאים החברתיים, נמצאים ברשימת הדרישות של ישראל ביתנו גם חוק עונש מוות למחבלים, חבילת דת ומדינה והצעות נוספות, עליהן המפלגה הכריזה במהלך מערכת הבחירות האחרונה.