"כצאן לטבח": לאחר ההתבטאות של שר המשפטים אמיר אוחנה מעל דוכן הכנסת, במהלכה חשף פרטים העוברים על צו איסור הפרסום בקשר לחקירתו של עד המדינה בתיק 4000 ומקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ניר חפץ, חבר הכנסת מיקי מכלוף זוהר הגיע לתוכנית של נסים משעל ב-103FM היום (שישי), הגן על עמיתו לסיעה אוחנה אל מול איומי התביעה מצידו של עורך הדין של חפץ, ולא חסך ביקורת על גורמי אכיפת החוק: "העדות הזו מופרכת, והמשטרה והפרקליטות חברו יחד כדי להסתיר אותה. אנחנו נמצאים בסיטואציה בה הכל עובד נגדנו, כל המערכת מוטה נגדנו ואנחנו צריכים לשתוק".

"אני מצטער על המינוח שאני עומד להשתמש בו, אבל אנחנו הולכים כצאן לטבח", אמר יושב ראש סיעת הליכוד, חבר הכנסת זוהר. "רק הציבור יכול להציל אותנו מהסיטואציה. יש פה מערכת שלמה שמשתפת פעולה - זה מתחיל במשטרה, ממשיך בפרקליטות, ועכשיו היועץ המשפטי לממשלה שומר עליהם, במקום לבדוק ולחקור מה היה שם, ובסוף התקשורת מלבה את הכל מהבוקר עד הערב".

אמיר אוחנה. צילום: דוברות הכנסת

 
עוד הוסיף: "אני חושב שהיועץ המשפטי לממשלה בחר צד, הוא בחר בפרקליטות ובמשטרה, ואני מצפה מאביחי מנדלבליט לעבוד באופן מקצועי וישר, ולהיות אובייקטיבי. זה גרוע מאוד, אגב אם מישהו חושב שאני מגן על נתניהו זו טעות. התיקים של נתניהו מורכבים מעדי מדינה בלבד, ועליהם נשענים כל תיקי נתניהו. אם היינו רואים כיצד נגבתה העדות הזו נהיה חייבים לסגור את התיקים לאלתר".



זוהר הוסיף כי הוא לא מדבר מתוך אינטרס אישי: "אני לא מגן על נתניהו אני מגן על מדינת ישראל. היום זה נתניהו, מחר זה אני או אתה. זה מסוכן לדמוקרטיה הישראלית. הרבה מאוד זמן נתתי ביועמ"ש אמון, אמרתי שאני סומך עליו ומאמין בו, אבל מאז שנחשפה העדות של ניר חפץ אני מוטרד, והאמון שלי בו פחת".

בפתח הריאיון התייחס זוהר גם לדבריו של העיתונאי בן כספית, שכתב בטורו האחרון כי משפחת נתניהו מתנהלת כ"משפחת פשע", ואמר: "אנחנו לא סבורים שכספית קובע את אמות המוסר בכל הנוגע למשפחת נתניהו, וזה לא מרשים אותנו. ביום שנצטרך להכריע האם התנהלות משפחת נתניהו תקינה או לא תקינה באמצעות העמדות של בן כספית המשיח יבוא במקביל. הוא לא קובע את אמות המידה ואמות המוסר, ומה גם שהוא לא מחבב את משפחת נתניהו בלשון המעטה".
 
קודם לכן באותה התכנית, כספית הסביר את כוונתו מהטור האחרון: "כל שבוע אנחנו בטוחים שהגענו לעין הסערה, שאנחנו בתחתית החבית, ואז קורה משהו מטורף יותר כמו נאום השר. זה שהוא מסית נגד המערכת כבר התרגלנו, אבל זה שהוא עומד מעל הדוכן ומפר צו איסור פרסום? דקות אחר כך יורש העצר יאיר נתניהו מפרסם את עיקרי דבריו, ומפנה לנאום השר. אגב זו עבירה, ועליו להיחקר באזהרה. גם בליכוד נשמטה הלסת ללא מעט אנשים. רק אחר כך אתה שומע אנשים כמו ניר ברקת, יהודי רציני, מתראיין ומסביר שהוא חושב שמנדלבליט הוא איש ישר, וכששואלים אותו האם יקבל את החלטותיו סביב נתניהו הוא אומר 'נראה קודם מה ההחלטה'". 

עוד הוסיף: "כל דפוסי הפעולה של משפחת נתניהו היא דפוס פעולה של ארגון פשע, והרי גם שי ניצן וליאת בן ארי מסתובבים עם אבטחה, תסתכל על האימה - כולם מפחדים מכולם. כשכל העסק הזה יגמר מישהו יצטרך לחזור לתת אמון בבית המשפט. מה שקרה עם אוחנה היה גול עצמי, ולדעתי הוא עשה הרבה נזק".