מפלגת כחול לבן תקפה הערב (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמרו כי "כרגיל, נתניהו דואג רק לנתניהו". הם הגיבו לדבריו ב"כנס החירום" של הליכוד, במהלכו קרא להם לחזור מרעיון הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת: "תושבי הדרום לא זכו ל'כנס חירום', גם לא החולים שזרוקים במסדרונות בתי החולים, לא הקשישים ולא הנכים". במקביל, הנהגת כחול לבן נפגשת בשעה זו לדון לדון בהסכמות שהושגו בקווי היסוד עם סיעת ישראל ביתנו והעבודה-גשר. בפגישה יעדכן גנץ גם על פגישתו עם הנשיא אתמול והאופציות העומדות על הפרק.
ח"כ לפיד גם צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אם נתניהו כל כך היסטרי מהרעיון של ממשלת מיעוט - שיבוא ויקים איתנו ממשלת אחדות, שייפרד מהגוש החרדי-משיחי, שיסכים להיות שני ברוטציה ותהיה לנו ממשלת אחדות בתוך 48 שעות. הבעיה היא שנתניהו החליט, בעצת עורכי דינו, שהוא הולך לבחירות".
מוקדם יותר הערב, נתניהו נמנע במהלך נאומו מלתקוף את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, אלא התמקד רק בכחול לבן. "כולם מבינים שזה טירוף מוחלט לקחת את המדינה לסיבוב בחירות שלישי", אמר ליברמן באירוע מיוחד שהתקיים בצוותא בתל אביב, "אני חושב שחייבים לעשות הכול על מנת להגיע לממשלת אחדות רחבה".

הוא הדגיש באירוע כי "כל ממשלה צרה תהיה אסון עבור ישראל". עוד ציין: "המחויבות שלי זה ממשלת אחדות ולמנוע בחירות שלישיות, אנחנו חייבים למנוע בחירות שלישיות".
כזכור, לאחר הפגישה שנערכה בין השניים מוקדם יותר מסרו בליכוד כי "הייתה שיחה עניינית וטובה שהתמקדה בדרכים להקים ממשלת אחדות. השניים קבעו להיפגש שוב כדי להשלים את הפגישה".בהמשך הערב נשא נתניהו דברים ב"כינוס החירום של הליכוד", והזהיר מפני ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת: "אם תקום ממשלת מיעוט - יחגגו ברמאללה ובעזה. זה יהיה פיגוע מדיני, ואסור שזה יקרה". הוא הסביר כי הוא מחויב הן לממשלת אחדות והן למניעת בחירות שלישיות. "כל מי שראה את הסקרים מבין שהן לא ישנו דבר, ולכן אנחנו חייבים למצות את הפוטנציאל שעדיין קיים כדי להגיע לממשלה רחבה".