מתיחות בליכוד על רקע התגברות הסיכויים לבחירות שלישיות וקיום הפריימריז לראשות המפלגה, בהם מבקש חבר הכנסת גדעון סער להתמודד מול ראש הממשלה בנימין נתניהו. על פי פרסום של העיתונאי ספי עובדיה בחדשות 13, לאחר שיו״ר מרכז הליכוד ח״כ חיים כץ ציין במהלך ישיבת הסיעה כי יוציא מכתב זימון למרכז המפלגה על מנת לבטל את הפריימריז לרשימה לכנסת, כפי שהודיע הלילה, אמרה השרה מירי רגב כי היא "חושבת שצריך להחליט גם על ביטול הפריימריז ליו"ר המפלגה".
על פי הפרסום, סער פנה לרגב ואמר: "מירי, את רוצה לפתוח את זה פה לדיון"? רגב השיבה: "אני אומרת את דעתי, אתה יכול להגיד את דעתך".
כזכור, על רקע כישלון המגעים האחרונים להקמת ממשלה עם כחול לבן, סיכמו נתניהו וכץ להביא בפני מרכז הליכוד הצעה משותפת שלא יתקיימו פריימריז לרשימת הליכוד לכנסת.

לאחר דברי יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן והחשש מבחירות נוספות, נתניהו כינס את סיעות גוש הימין בכנסת וקרא להקמת ממשלת אחדות לאומית. "אני רוצה להודות לליברמן שהסיר את הרעיון ההזוי של ממשלת מיעוט שנשנענת על תומכי הטרור", אמר נתניהו בפתח בדבריו ותקף את ראשי כחול לבן: "אני רוצה לשאול את בני גנץ וגבי אשכנזי - איך יכולתם ללכת אחרי לפיד לרעיון המטורף הזה, עשיתם מעשה שלא יעשה, הפקרתם את ביטחון ישראל. עדיין לא מאוחר, המנדט עדיין אצלו ואני אומר לו בוא נשב יחד ונודיע עוד הערב שאנחנו מקימים ממשלת אחדות לאומית. אסור לדרדר את המדינה לבחירות נוספות".
נתניהו קרא ליו"ר כחול לבן לשבת בשעות הקרובות למשא ומתן ולהגיע לממשלת אחדות עד הלילה. "גנץ תשתחרר מהוטו של לפיד, תעשה את הדבר הנכון, בוא לממשלת אחדות. צריך להשתחרר מהלפיתה של אלה שלא מוכנים לעשות את הדבר הנכון ולעשות את הדבר הנכון, וזה להקים ממשלה. אם נצטרך ננצח את הבחירות הבאות, אבל בשביל מה? בגלל הפסילות האלה, בגלל אמביציות כאלה ואחרות, אנחנו ננצח את הבחירות הבאות. אנחנו הופכים לבדיחה אני שומע מנהיגים זרים ששואלים אותי "מה קורה אצלכם?" כולם מבינים את ההזדמנויות ואת הסכנות, צריך לצאת מהקיבעון הזה, לעלות לגודל הרגע, הפערים הם לא גדולים. גם לא ראיתי שנושאי דת ומדינה הטרידו את לפיד, הוא פנה לכל מי שיושב כאן. אנחנו יכולים לגבור על הבעיה הזאת אנחנו צריכים להקים ממשלת אחדות כאן ועכשיו ומיד. אם יש רצון ונכונות צריך לגלות מנהיגות. בני גנץ תהיה גם אתה מוכן, אני מוכן לשבת איתך כבר עכשיו", אמר.