לפי סקר חדשות 13 שפורסם הערב (שישי) עולה כי לאחר הודעת היועץ המשפטי לממשלה, להגיש כתבי אישום בשלושת התיקים כנגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, 56% מהציבור סבורים שהוא לא יכול להמשיך לכהן בתפקידו. מנגד, 35% סבורים שכן, ו-9% ענו "לא יודע".


 לגבי השאלה לו הבחירות היו נערכות היום, כחול לבן הייתה המפלגה הגדולה ביותר עם 36 מנדטים, ואילו הליכוד הייתה מקבלת 33 מנדטים. ישראל ביתנו שומרת על כוחה עם 8 מנדטים, וממשיכה להוות לשון מאזניים. מפת הגושים העולה מהסקר ללא שינוי מתוצאות הבחירות האחרונות ומראה כי גוש השמאל-ערבים עומד על 57 מנדטים, כשלעומתו גוש הימין-חרדים על 55.






במקום השלישי בסקר ניצבת הרשימה המשותפת עם 13 מנדטים. המפלגות החרדיות, יהדות התורה וש"ס מאבדות מכוחן ועומדות על 6 מנדטים כל אחת, סיעת הימין החדש בראשות איילת שקד עם 6 מנדטים. בתחתית הרשימה ניתן לראות את העבודה-גשר, המחנה הדמוקרטי ואיחוד מפלגות הימין עם 4 מנדטים כל אחת.

 
עוד נשאלו הנסקרים האם רמת האמון שלהם במערכת אכיפת החוק, המשטרה והפרקליטות - עלתה, ירדה או נותרה ללא שינוי? 20% ענו שעלתה, 26% ענו שירדה, 47% ענו שמידת האמון שלהם נותרה ללא שינוי, ו-7% ענו "לא יודע".
 
הסקר כלל 749 נשאלים, מהם 601 מהאוכלוסייה היהודית ו-148 מהמגזר הלא יהודי. הסקר נערך על ידי פרופ' קמיל פוקס התשאול במגזר היהודי נערך על ידי חברת פרוייקט המדגם בהנהלתו של ד"ר אריאל איילון. התשאול במגזר הלא יהודי נערך על ידי חברת סטט-נט בהנהלתו של יוסף מקלדה. טעות הדגימה היא 4.0% הנתונים שוקללו לפי הצבעה קודמת ולפי מגזר דתי.