חבר הכנסת גדעון סער (הליכוד) אמר הערב (שבת) בראיון בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12 כי "נתניהו לא הורשע בשום עבירה - מי שמרשיע ומזכה זה בית משפט וחזקת החפות עומדת לו, ואני מקווה שאכן יוכיח חפותו".  הוא התייחס לדבריו של ראש הממשלה לאחר הפרסום על ההחלטה על הגשת כתבי אישום נגדו והדגיש: "אין פה ניסיון להפיכה שלטונית - זה לא אחראי להגיד את זה".
 
בהמשך דבריו אמר כי "נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה גם אם נלך לבחירות שלישיות או רביעיות או חמישיות". לאחר מכן קרא לקיום פריימריז בליכוד בשבועיים הקרובים. "התנועה שייכת לחבריה ולא רשומה בטאבו על אדם כזה או אחר", אמר, "הכל בסיכון אם לא נתעשת". 
כזכור, מערכת היחסים בין גדעון סער לראש הממשלה עלתה על שרטון מאז חזרתו של הח"כ לחיים הפוליטים לקראת הבחירות באפריל, כאשר נתניהו האשים אותו בכך שיזם מהלך להדיח אותו מהתפקיד ביחד עם נשיא המדינה, ראובן ריבלין, לאחר הבחירות.

מקורבתו של גדעון סער והיועצת הפוליטית שלו בעבר, ח"כ מיכל שיר, פרסמה ציוץ תמיכה בו בחשבון הטוויטר שלה, בו כתוב: "מונעים ממשלת שמאל עכשיו, מצילים את הליכוד. פריימריז עכשיו".
יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר, צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "בהתאם לחוקה, מרכז הליכוד יצטרך להכריע בין האפשרויות לבטל את הפריימריז באופן מלא או לקיים פרייזמריז גם לראשות וגם לרשימה".
מהליכוד נמסר בתגובה: "יו״ר הליכוד הוא ראש הממשלה נתניהו שהביא לליכוד 32 מנדטים בפתק מחל עליו נכתב ״הליכוד בראשות נתניהו״. מצער לראות שבזמן שראש הממשלה נתניהו שומר על ביטחון ישראל בכל החזיתות ופועל לשמר את שלטון הליכוד, גדעון סער כהרגלו מגלה אפס נאמנות ומקסימום חתרנות".