יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, התייחס היום (שני) במהלך ישיבת הסיעה להגשת כתב האישום נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "אני מאחל שבסוף התהליך ראש הממשלה יצא זכאי, צח כשלג. אך המקום היחידי לבירור הסוגיה זה רק בית המשפט", אמר. ליברמן גם התייחס לאפשרות שנתניהו יבקש חסינות ואמר כי לא הייתה פניה בקשר לחסינות. ראש הממשלה בזמנו אמר שהוא לא זקוק לחסינות".



ליברמן התייחס גם למצב הפוליטי ואמר כי "אנחנו דוהרים למערכת בחירות נוספת ומיותרת. ראשי המפלגות כבר מיצו את כל המאמצים, ספק אם כאן בכנסת יש סיכוי למנוע. קריאתי לנשיא וליו"ר הכנסת שיזמנו את ראשי המפלגות וישבו עד שיצא עשן לבן. הכדור עובר לנשיא וליו"ר הכנסת".



בנוגע למתקפה של חברי הכנסת הערבים והחרדים נגדו בעקבות התבטאויותיו נגדם, אמר ליברמן כי "כשלאנשים אין עובדות ונימוקים, הם מתחילים לדבר לגופו של בן אדם ולא לגופו של עניין. אנחנו המדינה היחידה בעולם שמממנת מערכת חינוך שמונעת מילדים דברים בסיסיים: ללמוד חשבון, אנגלית, מחשבים. זה לא פחות מטירוף". 



בישיבת סיעת כחול לבן, אמר בני גנץ כי "נתניהו מדרדר אותנו לבחירות בגלל מצבו המשפטי. 120 חברי כנסת נושאים באחריות שנגיע לבחירות  מיותרות. 119 לא רוצים בחירות. רק ח"כ אחד, בנימין נתניהו גורר מדינה שלמה לבחירות מיותרת. אני קורא לחברי הכנסת מכל סיעות הבית  להסיר חרמות ואיסורים ולהקים ממשלה רחבה וליברלית. אני אכהן שנתיים ואחרי יכהן נתניהו, אם ייצא זכאי".



בני גנץ ויאיר לפיד. קרדיט: מרק ישראל סלם



לאחר מכן עלה לדבר ח"כ יאיר לפיד. "אביחי מנדלבליט מסתובב עם אבטחה צמודה. פרקליט המדינה, שי ניצן, פרקליטת מיסוי וכלכלה, ליאת בן ארי, מסתובבים עם אבטחה צמודה. יש איומים על חייהם. אין שאלה למה. הסיבה ברורה. נתניהו מסית נגדם. הם צריכים אבטחה אחרת אנשיו יפגעו בהם. לזה הגענו", אמר לפיד. 

"פעם שאלו את בגין מהי ההחלטה הכי חשובה שהוא עשה בחייו. הוא אמר, "מנעתי מלחמת אחים". ביבי מנסה לגרור אותנו למלחמת אחים. הוא קורא לאנשיו לצאת לרחובות למרד אלים נגד המדינה. לא ניתן לזה לקרות. בנימין נתניהו לא יכול להמשיך להוביל את מדינת ישראל. הייתם נותנים לילדים שלכם להיות בגן שבו הגננת חשודה בפלילים? הייתם שמים את הכסף שלכם בבנק שבו המנהל חשוד שהוא עבריין? זה לא רק כתבי האישום. זה מה שהוא עושה לנו. ההתקפה על שלטון החוק. על אנשי החוק. הנסיון לפרק אותנו. לגרום לאיש לשלוח יד באחיו. הוא הפסיד בבחירות. יש לו שלושה כתבי אישום חמורים. הוא מסית לאלימות. באיזו מדינה בעולם איש כזה נשאר יום אחד בתפקיד?".