יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, התראיין היום (חמישי) לרדיו רק"ע והצהיר כי היה מוכן להצטרף לממשלת ימין-חרדים ולכונן קואליציה יציבה בת 63 חברים-אילו ראש הממשלה נתניהו היה מוכן ללחוץ על המפלגות החרדיות להתפשר במספר סוגיות דת ומדינה. "נתניהו לא מוכן בשום פנים ואופן ללחוץ על החרדים כדי שילכו לקראתנו. הוא גם לא מוכן להיפרד מהם. זהו המכשול העיקרי להקמת קואליציה", אמר, והוסיף: "גיורים, נישואין אזרחיים, תחבורה ציבורית בשבת - אלה הנושאים שחשובים לנו. נתניהו לא מוכן לתת לנו כלום".



ליברמן הוסיף כי אינו מעוניין להיכנס לוויכוח בין נתניהו לבין ראשי כחול לבן לגבי זהות ראש הממשלה שיכהן ראשון ברוטציה: "נתניהו יכול היה להסכים שגנץ יכהן ראשון, ובינתיים היה לוקח זמן כדי לטפל בענייניו המשפטיים. זו עקשנות בלתי מובנת". דבריו של ליברמן מנוגדים להצהרותיו הקודמות, לפיהן האופציה היחידה שהוא מוכן לשקול היא ממשלת אחדות.



בתוך כך, ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) קרא בציוץ בטוויטר לראש מפלגתו, נתניהו, להזמין את ליברמן "עוד היום" לפגישה. מוקדם יותר הבוקר הצהיר זוהר כי אפסו הסיכויים לממשלת אחדות של הליכוד וכחול לבן, והסיכוי היחיד להימנע מבחירות הוא הקמת ממשלת ימין עם ליברמן. בראיון לגל"צ היום הציע אפשרות לפיה ליברמן אף יקבל ברוטציה את ראשות הממשלה.