הליכוד הגיבו הערב (שישי) להאשמות שהטיח בהם יו"ר כחול לבן בני גנץ ומסר: "בני גנץ די לתירוצים, אתה בעצמך הודאת שהסיבה האחת והיחידה שאין אחדות היא לא נתניהו, אלא: יאיר לפיד שרוצה רוטציה לעצמו".

השר יריב לוין, יו"ר צוות המשא ומתן של הליכוד, אמר: "הפרסומים כאילו הית הצעה לפיה ראש הממשלה יכהן ארבעה חודשים ואז יפרוש לצמיתות הם חסרי שחר. לא הועברה לכחול לבן שום הצעה כזאת".
 

מוקדם יותר היום, יו"ר כחול-לבן, בני גנץ, התייחס למשא ומתן הקואליציוני, וכתב בחשבון הפייסבוק שלו כי "בעוד 13 ימים, אם נתניהו לא יתעשת ויבין שהפסיד את הבחירות ושראש ממשלת עם שלושה כתבי אישום לא יכול להמשיך לכהן בתפקידו, מדינת ישראל עלולה להתדרדר למערכת בחירות נוספת".


גנץ הדגיש כי הוא "עושה הכל כדי למנוע זאת. הנחיתי את צוותי המו"מ של כחול לבן להיפגש עם יו׳׳ר הכנסת וצוותי הליכוד, כדי להפוך כל אבן בניסיון למצוא את הנתיב שיוביל לאחדות".
לטענת יו"ר כחול-לבן, "גם היום נתניהו מסרב להכיר בתוצאות הבחירות ובמצבו המשפטי. נתניהו הפך לנטל על חברי הליכוד, שבינם לבין עצמם ובשיחות שלי איתם, מבינים שהדבר הנכון יהיה לאפשר להרכיב ממשלת אחדות בלעדיו. אם הוא יזוכה, הוא יוכל לחזור ולכהן במשך שנתיים כראש ממשלה".
 

את דבריו חתם באומרו כי "היום, אנחנו מציינים את כ"ט בנובמבר, יום משמעותי בהיסטוריה של עם ישראל, בו התקדמנו לעבר עצמאותנו, זהו תאריך שמזכיר לנו שמדינת ישראל גדולה מכל אדם בודד. ראש ממשלה צריך לדעת לשים את המדינה בראש סדר העדיפויות, גם לפניו, להסתכל בחרדת קודש על תפקידו, ולהבין שאזרחי ישראל מצפים ממנו לשמש דוגמה ומופת. מדינת ישראל זקוקה למנהיג מאחד, שמכבד את רשויות אכיפת החוק ולא תוקף אותן, שמתייחס לחבריו בפוליטיקה כיריבים ולא כאויבים, שמבין שעל אף כל המחלוקות-אנו עם אחד".
בתוך כך, יו"ר הימין החדש, ח"כ איילת שקד, התייחסה אף היא בדף הפייסבוק שלה למאמצים להקמת ממשלה, וכתבה: "ההצעה שרה"מ העביר לכחול לבן מאוד הוגנת: להיות ראשון ברוטציה למשך פחות מחצי שנה. אני מקווה שכחול לבן או ישראל ביתנו יגלו אחריות ותוקם ממשלה. גם הפערים בין מה שישראל ביתנו דורשת לבין מה שהחרדים יכולים להסכים ניתנים לגישור. הכל עניין של רצון".