קבוצה של מפגינים מחתה היום (שבת) נגד הופעתו של יו"ר סיעת הרשימה המשותפת ח"כ אחמד טיבי באירוע שבתרבות ברמת השרון. המשטרה נאלצה להתערב כדי למנוע פגיעה בו, ואף עיכבה לחקירה את אחד המפגינים. המפגינים נשאו שלטים עליהם נכתב: "יועץ רב המרצחים ערפאת, לך הביתה" ו"טיבי, אתה לא רצוי כאן". הם השמיעו נגדו קריאות: מחבל, מחבל" ואף ניסו לפגוע בו עם מוטות הדגלים. "אנו לא נגד ערבים. אנו נגד אחמד טיבי. בחיים הוא לא גינה פיגוע", טענה אחת המפגינות. אחר אמר: "הוא עודד ומעודד את השהידים ומברך אותם. המקום שלו בעזה, שיילך לעזה, שישתה את הים שם".
 
ח"כ טיבי מותקף באירוע "שבתרבות" ברמת השרון
באירוע עצמו אמר ח"כ טיבי, כי "אם היינו תומכים מבחוץ בממשלת מיעוט של גנץ, זה היה נגמר ברצח פוליטי של אחד מאיתנו. זה הצליח לנתניהו כבר פעם אחת בעבר. אם יעשו בדיקה מיקרוסקופית על הידיים של נתניהו, ימצאו כתמי דם של רבין". ח"כ טיבי הסביר, כי בנאום השהידים המפורסם שלו, הקריא בשמותיהם של ערבים שנורו ונהרגו במהומות אוקטובר, בטבח כפר קאסם ובהפצצות בעזה והוסיף: "המכנה המשותף בין כולם הוא, שהם נפגעו אבל לא פגעו באף אחד". עוד ציין, כי בתקופת הפיגועים באוטובוסים, הוא הביע התנגדות לפגיעה באזרחים חפים מפשע וגינה את המעשים "לא בגללכם, אלא בגללי".
 
בתום האירוע צייץ ח"כ טיבי בטוויטר: "הוזמנתי ובאתי כדי לשמוע ולהשמיע. הוכיתי על ידי מפגין במקל של דגל  ובשלט, וביציאה נזרקו לעברי חול ועפר. בתוך האולם התנהל דיון תרבותי ער, ואני מודה לכל מי שבא לשמוע. האלימות הזאת היא תוצאה ישירה של ההסתה של הנאשם מבלפור". בנוסף, לאחרונה התלונן ח"כ טיבי בפני קצין הכנסת על איומים כלפיו אולם עד כה לא הוצבה עליו אבטחה.
 
בליכוד אמרו בתגובה לדבריו: "טיבי מהלל השהידים, שהיה יועצו הקרוב של הארכיטרוריסט יאסר עראפת, שדמם של אינספור ישראלים על ידיו, ממשיך בהפצת עלילות דם נגד ראש הממשלה נתניהו, ונגד מדינת ישראל כולה".