ח"כ גדעון סער, שהכריז כי יתמודד מול ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפריימריז לראשות הליכוד, התראיין לתכניתו של אמנון לוי בערוץ 13 ואמר כי "הרבה ראשי סניפי מצטרפים מיום מיום למאבק שלי, אני מאמין שאחרי שיפורסם התאריך לפריימריז יצטרפו גם חברי כנסת שיתמכו בי, בכמות שיהיה אפשר לספור על יותר מכף יד אחת". הוא הוסיף כי "עוד לא ברור אם תהיה ממשלה ואם יהיה פריימריז, מקווה שבתשעה ימים שנותרו תגבר התבונה ותהיה ממשלת אחדות".



לגבי היחסים המורכבים בינו לבין ראש הממשלה, שבשנה האחרונה החמירו לאחר שנתניהו טען כי סער ניסה לחתור תחתיו ולשכנע חברי כנסת מהליכוד לתמוך בממשלה בראשותו, אמר שר החינוך והפנים לשעבר כי "במשך הרבה מאוד שנים היינו קרובים מאוד. למדתי ממנו המון ואני מעריך את ההישגים שהוא הביא למדינת ישראל. אני חושב שיש הרבה מה ללמוד ממנו אבל גם כמה דברים שלא צריך. הוא בשר ודם בסופו של דבר".



סער גם נשאל האם הוא מאוכזב מבכירי הליכוד שמגנים אותו ואת התזמון שבחר להכריז על מועמדותו מול נתניהו וענה כי "אני לא מאוכזב מחבריי, הרבה תומכים בעמדתי בשיחות סגורות" והבהיר כי הוא "לא קורא תיגר על נתניהו, גיביתי אותו כל הדרך. החשש היחיד שמנחה אותי הוא שנאבד את השלטון ליריבינו הפוליטים משמאל".