3,700 חברי מרכז הליכוד קיבלו הזמנה לישיבת המוסד העליון של המפלגה, שתתכנס הערב בביתן 10 של מרכז הירידים בתל אביב. הכינוס נקבע להיום, אחרי שהיה אמור להתקיים ב־5 בדצמבר ונדחה בשל הביקור המדיני של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפורטוגל. 
 
לעומת הכינוס הקודם, שאליו הגיעו רק עשירית מכלל חברי המרכז, הפעם הנוכחות צפויה להיות גבוהה בהרבה. לדברי חברי המרכז ששוחחו עם "מעריב" לקראת הישיבה, אנשים חשים שהחל עידן חדש, עידן של מחנה גדעון סער מול מחנה נתניהו. 
 
נכון לאמש עדיין הייתה אי ודאות בנוגע ללו"ז הישיבה. הנושא היחיד שלמענו כינסו את המרכז במקור היה לשם דיון והצבעה על ביטול הבחירות המקדימות להרכב רשימת הליכוד לכנסת הבאה. אולם השאלה המרכזית שכל חבר המרכז שואל את עצמו - האם יהיו פריימריז לראשות המפלגה - נותרה ללא תשובה, לפי שעה לפחות. 
 

לפני כשבועיים סיכם ראש הממשלה ויו"ר הליכוד נתניהו עם יו"ר מרכז המפלגה ח"כ חיים כץ על האפשרות לקיים בחירות לראשות הליכוד תוך שישה שבועות. 
ח"כ סער היה זה שדרש את קיום הפריימריז וקידם את הנושא מול כץ. בשבוע שעבר דווח על ההכנות הלוגיסטיות לקיום הבחירות ב־22 בדצמבר, אך עד כה אין אישור רשמי לדיווח זה.
 
בתוך כך, ח”כ דוד ביטן הכריז כי הוא מתכוון לפעול לסיכול הפריימריז לראשות התנועה. באירוע “שבתרבות” בצור הדסה אמר כי היא מתכוון להחתים 800 חברי מרכז שידרשו דיון מחודש בפריימריז לראשות התנועה ויתבעו הצבעה חשאית לביטולם.