חבר הכנסת גדעון סער התייחס הבוקר (שני) בראיון לגל"צ לקבלת הפנים המעורבת לה זכה אמש בכנס מרכז הליכוד, ואמר כי "הייתה קבוצה מאורגנת שהפריעה במהלך נאומי, רובם לא היו חברי מרכז וזה מוזר שהם נכנסו לישיבה. צריך לבדוק מי הכניס את הקבוצה שהפריעה".



כזכור, סער נכח אתמול בכינוס שהתקיים ב"אקספו" בתל אביב, שהתכנס על מנת לדון בביטול הפריימריז לרשימת המפלגה. חבר הכנסת התקבל בקריאות בוז מצד תומכי ראש הממשלה בנימין נתניהו, לצד קריאות אהדה מתומכיו שלו.



בכנס נאם חבר הכנסת על חשיבות קיום הפריימריז, והמשיך לעסוק בנושא בראיון שנתן הבוקר, כשמסר פרטים על האופי הצפוי לקמפיין העתידי שלו: "אנחנו מתכוונים לנהל קמפיין ענייני, נקי, ולדבר על הדרך שאנחנו מציעים למדינת ישראל. נדבר על הרפורמות שאני מתכוון להוביל ולהסביר מדוע נדרש שינוי. אנחנו חייבים להתעורר בשעה זו, שהיא די מאוחרת, אבל לא מאוחרת מידי. החלטתי להתמודד משום שהמדינה תקועה. אינני רואה סוף למשבר הפוליטי אם לא נשנה את ההנהגה. אם נמשיך כך, שלטון המחנה הלאומי בסכנה".



בנוסף, מסר חבר הכנסת מסר בטוח לפיו הוא מצפה לזכות לתמיכה נרחבת בריצתו לראשות המפלגה, גם מצד חבר הכנסת יואב קיש מטעם הליכוד, שכבר הכריז על תמיכתו בסער בראיון שנתן אתמול לערוץ 12, כמו גם לתמיכתם של גורמים נוספים בתוך המפלגה: "חברי סיעת הליכוד ועוד רבים יצטרפו לראשי הרשויות וראשי הסניפים ויביעו בי תמיכה".



לפני כחודש ציין סער בכנס ה-8 של הג'רוזלם פוסט כי ביכולתו "להרכיב ממשלה ולאחד את העם". עם זאת, התייחס הבוקר לאופציה של הפסד בפריימריז, ואמר כך:" אם אפסיד, אגבה את נתניהו. בתנועה דמוקרטית יש התמודדות. בסופה יש מי שמנצח, מתאחדים מאחוריו והולכים לבחירות. זו הדרך של הליכוד, בה נהגנו תמיד ובה ננהג גם בעתיד".