יו"ר ישראל ביתנו אמר הבוקר (חמישי) כי יתמוך במתן חנינה לראש הממשלה בנימין נתניהו, במידה וזה יעזוב את החיים הפוליטיים. הוא אמר בראיון באולפן ynet: "לא חסינות, חנינה תמורת פרישה בכבוד. יש בכנסת תחושת מיאוס מנתניהו, הוא הפך לנטל".  
לדבריו, אף אחד לא רוצה לראות את נתניהו בכלא, אבל אף אחד גם לא רוצה לראות אותו במערכת הפוליטית. "כולם מוכנים באמת לתת לו אפשרות לצאת בכבוד. אם תבוא אפילו לצורך זה יוזמת חקיקה בכנסת אין לי ספק שתהיה הסכמה מקיר לקיר", הסביר ליברמן, "בסופו של דבר לנתניהו באמת הייתה תרומה חשובה למדינת ישראל".
כזכור, בכירים בליכוד הציעו אתמול לראש הממשלה להצהיר כי הוא מוותר על חסינותו תמורת הקמת ממשלת אחדות עם כחול לבן, זאת על מנת "לחשוף" את הסרבנות לכינון ממשלה עם הליכוד במפלגתו של בני גנץ.

מהליכוד נמסר בתגובה: "כחול לבן בבולמוס של ספינים, אחרי שהכשילו בכל דרך אפשרית ממשלת אחדות ונכשלו בהקמת ממשלת מיעוט עם אחמד טיבי ואיימן עודה. נותרו עוד כמה שעות. אם כחול לבן יסכימו להחיל את הריבונות על בקעת הירדן והיישובים ביהודה ושומרון, ניתן להקים ממשלה מייד ולמנוע בחירות".
במקביל, יו"ר סיעת הליכוד ומקורבו של רה"מ, ח"כ מיקי זוהר, קרא לנתניהו להגיש בקשה לחסינות "בכחול לבן יודעים היטב שוויתור על בקשת החסינות משמעו סופו של עידן נתניהו. לכן, אני קורא שוב לראש הממשלה: הגש את בקשת החסינות וכך נקבל אותך רגוע ושקט לעבודתך למען אזרחי ישראל ונמנע מהתקשורת ומהשמאל את החגיגות על חשבוננו. אין לי ספק שאתה תוכיח את חפותך מיד בתום כהונתך בע״ה", כתב זוהר בטוויטר.