יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר, דורש כי ההחלטה בעניין הקמת ועדת כנסת שתדון בהענקת חסינות לראש הממשלה בנימין נתניהו, אם תוגש כזאת, תוכרע ב"ועדת ההסכמות", שבה חברים ח"כ אבי ניסנקורן (כחול לבן), יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין והוא עצמו, ולא בוועדה המסדרת. "אני מתנגד לכוונת כחול לבן לייצר פלטפורמה פרלמנטרית להקמת ועדת כנסת ללא אישור ועדת ההסכמות", אמר היום (ראשון) ח"כ זוהר בדיון המתקיים בנושא בכנסת. בתום הדיון הסוער הוחלט כי הוועדה המסדרת תוכל להחליט על הקמת ועדת כנסת ועל הדיונים בה באישור יושב ראש הכנסת ולאחר קבלת חוות דעת של היועץ המשפטי לכנסת.



ח"כ ניסנקורן אמר בפתח הדיון כי "אין שום כוונה להקים היום ועדת הכנסת. אנחנו רק רוצים לוודא שהחתול לא ישמור על השמנת. מה שאני אומר שבסיטואציה החריגה שאנחנו נמצאים בה, היה וראש הממשלה יבקש בקשת חסינות, הוא לא יכול לאחוז במקל משני הקצוות. לכן, אם הוא יבקש חסינות תתכנס הוועדה המסדרת ותחליט אם להקים ועדת כנסת. לא יהיה מצב שמיקי זוהר בתור יו"ר סיעת הליכוד ימנע את הדיון הזה".


בוועדה התקיים דיון סוער, במהלכו הוציא ניסנקורן את זוהר מהדיון. כל חברי הליכוד יצאו יחד איתו במחאה. לפני הוצאתו תקף זוהר את ניסנקורן ואמר: "אתה לא יכול להיות שליט יחיד של הבית. הדיון לא ייגמר פה אלא יגיע לערכאות. זה לא יקרה. אתה מנסה לעשות מהלך פוליטי בזמן כנסת מעבר שפוזרה ואיבדה את אמון הציבור".


כזכור, יועמ"ש הכנסת, עו"ד איל ינון, פרסם בתחילת החודש חוות דעת לפיה לא ניתן לחייב את הקמתה של ועדת כנסת, שהיא הוועדה המוסמכת לדון בבקשת החסינות של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אם יחליט להגיש אותה. עם זאת, ינון הבהיר כי לא קיימת מניעה להקים את ועדת הכנסת, אם יהיה לכך רוב במליאה. 
עוד קבע ינון כי לא ניתן לדלג על שלב הדיון בוועדת הכנסת ולהביא את הבקשה הישר אל מליאת הכנסת, וכתב כי "הצעה זו אינה עולה בקנה אחד עם לשון החוק ותכליתו". ינון קבע גם כי הוועדה המסדרת של הכנסת אינה מוסמכת לדון בבקשת החסינות בהיעדרה של ועדת הכנסת.