העיתונאית גאולה אבן, רעייתו של גדעון סער, התראיינה היום (ראשון) לעודד בן עמי בערוץ 12 ונשאלה לגבי סיכוייו של סער לנצח בפריימריז הליכוד: "אני חושבת שהוא יכול לנצח. גדעון נלחם כארי בשני הקמפיינים האחרונים עבור נתניהו ועבור ניצחון הליכוד. עבד לילות כימים שנתניהו ינצח. הוא הגיע למסקנה שנתניהו לא יוכל להרכיב את הממשלה הבאה. לכן הוא בא ואומר, בצדק, אם אתם רוצים את המשך שלטון הימין, צריך מישהו שיאחד את העם הזה, גדעון הוא הבן אדם המתאים ביותר לעשות את זה". 

בהתייחסה לדברי שר התקשורת, דוד אמסלם, אשר אמר שהשוואה בין נתניהו לסער היא כמו בין מרצדס לסוסיתא: "לא מתחברת לסגנון הזה, גדעון הבהיר את דעתו בעניין. גדעון הוא אדם עם קבלות, הוא טוב, חכם, כריזמטי וערכי. גדעון חווה הסתה המטורפת ברשתות, זה לא מפחיד אותי באופן אישי. כשאומרים על גדעון שלא בוגדים במשפחה, ושהכתובת מגיעה מבלפור מסביבת ראש הממשלה, הדבר הזה מסוכן".

דוד אמסלם. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
דוד אמסלם. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


כאשר נשאלה על דברי בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, במהלך חקירתו אמרה: "לא אתייחס לבני המשפחה של ראש הממשלה, לעולם לא אומר מילים כאלה רק על מנת להסית, זו לא דרכנו. אני כדי להאדיר את בעלי, לא אשמיץ אחרים".