הקלטות מתוך דיון בבית הדין של הליכוד פורסמו הערב (חמישי) במהדורת חדשות 13, בהן נשמעים ריבים קולניים וצעקות רבות במהלך ישיבה על הדחתו של חבר הליכוד, עורך דין רונן בן צבי, שנקבעה בעקבות כך שעשה 'לייקים' לפוסטים המתנגדים לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ולחברי מפלגה אחרים שתומכים בו.



עורך הדין אבי הלוי, הנציג הרשמי הליכוד בדיון, נשמע בהקלטות כשהוא צועק ומטיח בבן צבי כי הוא כתב בפייסבוק פוסט בו כתוב "כל יום אני מעדיף את יאיר לפיד על מירי רגב, את אשכנזי על ארדן, את חיימוביץ' על שקד" . בן צבי נשמע מכחיש את הדברים ומכנה אותם "קשקוש מקושקש", אך מושתק על ידי נציג הליכוד שמוסיף להזהיר אותו "תזהר בתשובה שלך! תזהר".


חברת הכנסת קרן ברק, שנמנית דווקא עם תומכיו של נתניהו, השתתפה גם בדיון המוקלט ויצאה להגנתו של המודח: "אני מרגישה ברוסיה של פוטין. תגיד לי אנחנו בתקופה הקומוניסטית? מזרח גרמניה? מה זה? אפשר לשים אצל אנשים מכשיר הקלטה בבית במטבח ולשמוע מה הם חושבים".



בהקלטות נשמעים גם דברים מתוך דיון בעניינו של חבר ליכוד מודח נוסף, רון גנט, עליו אומר הלוי: "הוא מפרסם פוסט לפני הבחירות של אפריל, במקום להגיד תצביעו ליכוד, הוא אומר ביבי צריך לעוף! אני לא מבין איך אתם נופלים בפח הזה פעם אחרי פעם". בהמשך נשמע הלוי כשהוא מגביר את קולו וצועק " עורו! תתעוררו, הם יפילו את הליכוד, אתם לא מבינים? אתם לא מבינים שזה גיס חמישי".



ח"כ שרן השכל, אחת מתומכיו של גדעון סער, יריבו של נתניהו בפריימריז לראשות הליכוד, נשמעת גם היא בהקלטה כאשר היא שואלת בחשש "איך אני אהיה בטוחה שלפני הפריימריז הם לא יפרסמו ספר בוחרים שבו פתאום יעלמו עוד אלפיים אנשים משם?", בתגובה לטענות כי הושמטו אלפי חברי ליכוד שהצהירו על תמיכתם בסער, מספר הבוחרים, לקראת הבחירות לראשות ולרשימת התנועה, שיתקיימו בעוד שבוע.