"הפכתי לתכנית ריאליטי": אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, נשאה דברים לתומכיה ביציאה מבית המשפט, בדיון שנערך היום (שני) בעניין תביעתה של שירה רבן, עובדת לשעבר במעון בלפור שטוענת כי התעללה בה. "עובדים במעון ובמשרד רה"מ מקבלים חיבוק מהתקשורת. כל מי שעבד או מצא את עצמו מחוץ לעבודה - יודע שהוא יכול לסחוט כספים מהמדינה ולהיות כוכב, על ידי זה שהוא פשוט חובט בי. הפכתי לתכנית ריאליטי, התכנית של לחבוט בשרה נתניהו. אנשים רוצים לסחוט את כספי המדינה ולהתפרסם על הגב שלי", אמרה אשת ראש הממשלה.


שרה נתניהו, מתוך דף הפייסבוק שלה

בסיום דבריה, הודתה לתומכיה: "יש אלפים שיודעים שבמשפטים ההזויים האלו, שמבזבזים את כספי המדינה, יש שקרים. אנשים יודעים את האמת. זה מרגש אותי מאד ונותן לי כוח לעמוד בכל זה". גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תמך ברעייתו מרחוק וכתב בחשבון הטלגרם שלו: " שרה רעייתי האהובה, אני אוהב אותך ומחזק אותך. הגיע הזמן לשים סוף למסע הצייד נגדך, שנמשך כבר 20 שנה, ועלה מאות מיליוני שקלים על חשבון משלמי המיסים".




עו"ד נעמי לנדאו, המייצגת את שירה רבן, הגיבה לדברי שרה נתניהו בדיון עצמו, ואמרה בראיון לבן כספית וינון מגל בתכניתם ב-103FM: "הדבר הראשון ששרה נתניהו אמרה, הוא שאם לשירה היה כל כך רע, למה היא נשארה? אפשר לומר את אותו הדבר לגביה. שירה קמה והלכה ברגע שהגיעו מים עד נפש, סה"כ 13 ימים אחרי שהתחילה לעבוד בבלפור. שרה נתניהו חוזרת על המנטרה ששירה רבן, מני נפתלי, גיא אליהו והעובדת סילבי, כולם היו 'שתולים' שלי בבית רה"מ, כדי שאני אוכל להרוויח מזה".



 


כזכור, דיון בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים התקיים הבוקר ועסק בעתירה שהגישה שירה רבן נגד אשת רה"מ. לאחר שלא התייצבה לדיון הקודם בו נדרשה להתייצב, נדחתה עדותה של נתניהו להיום.

רבן עבדה כ-13 ימים בלבד במעון ובתקופתה הקצרה היא טוענת שחוותה "פגיעה והתעמרות" ושנמנעו ממנה הפסקות למזון ומנוחה.כאמור, שיאו של הדיון הראשון בביהמ"ש שהתקיים באוקטובר היה דווקא בהיעדרה של נתניהו שלא הגיעה כלל לדיון למרות שהייתה אמורה לעלות לדוכן העדים. נתניהו התייצבה היום בבית המשפט והייתה מלאת טענות כלפיי התקשורת ועובדות הבית. בעדותה הבוקר תקפה אשת ראש הממשלה ואמרה כי "הפכתי לשק חבטות של התקשורת, עוד בשנות ה-90 פתחו נישה לתבוע את שרה נתניהו".

עוד ציינה נתניהו כי לא הכירה כלל את רבן בתקופה בה עבדה במעון. "מה ששירה רבן אומרת זה שקר. בקושי הכרתי אותה ובקושי ראיתי אותה. אני יושבת כבר 25 שנה על הנישה והתקשורת בכל מאודה רוצה להוציא אותי רע. יש עובדים שרוצים לסחוט ממני כספים. בתקופה שבעלי היה ראש ממשלה הכול היה טוב ויפה. ברגע שחזר לתפקיד הכול חזר. מני נפתלי הוא באותה קליקה של שירה רבן. מני נפתלי התקשר אישית למאות אנשים כדי ללחוץ עליהם".