ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש המל"ל, מאיר בן שבת, נפגשו הערב (שלישי) עם בני משפחתה של נעמה יששכר, זאת לאחר שנודע להם כי היא הועברה במהלך יום שישי לבית כלא מרוחק מהבירה מוסקבה, כלא 11, מבלי שיידעו את קרוביה או עורכי דינה על כך. קונסולית ישראל ברוסיה אתרה את מיקומה הנוכחי של יששכר, לאחר מאמצים רבים. 

במהלך השיחה הבהיר נתניהו לבני המשפחה כי הוא יעשה כל שביכולתו כדי לדאוג לנעמה. רה"מ אמר ששמע שהעבירו את נעמה לכלא אחר ושהוא ינסה למצוא דרך לדבר איתה או להעביר לה מכתב, על מנת ליידע אותה במאמצים להחזירה לישראל עד ביקורו של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין.

עורכת הדין מצוות ההגנה של נעמה נסעה לבית הכלא החדש כדי לבקרה, ונחשפה לתנאים הקשים בהם נמצאת הישראלית, בין השאר גילתה כי אין בראשותה את הביגוד החם שנמסר לה על ידי אמה, יפה, לאחר הדיון בערעור בבית המשפט המחוזי, וכי נאסר עליה להכניס ספרים שקיבלה ממשפחתה. כמו כן, נאמר לעורכת הדין כי נעמה תעבור לכלא אסירים אחר בשבוע הבא, ובשלב זה לא ניתן לומר למשפחה או לעורכי הדין באיזה כלא מדובר.

כזכור, נעמה יששכר נידונה לשבע שנות מאסר וחצי, לאחר שנעצרה בחודש אפריל בשדה התעופה במוסקבה, כשהייתה בטיסת קונקשן בדרכה מהודו לישראל, בעקבות תשעה וחצי גרם חשיש שנמצאו בתיקה. עורכי דינה הגישו ערעור בבקשה להביא לשחרורה בהקדם, אך בית המשפט הרוסי דחה את הבקשה והשאיר את העונש על כנו.