ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר מכתב בשמו ובשם רעייתו לנעמה יששכר היושבת בכלא הרוסי. "אזרחי המדינה חושבים עליך. איננו מפקירים אף אדם לגורלו, וכך גם במקרה שלך. מדינת ישראל ואני משקיעים מאמצים בלתי פוסקים כדי להביא לשחרורך. אנו עומדים בקשר עם בני משפחתך, ובכל שיחה איתם אנו מדגישים את מחויבותנו להחזיר אותך הביתה בהקדם", כתב.

אמה של נעמה, יפה יששכר, שוחחה הערב עם ראש הממשלה נתניהו והודתה לו. יששכר ציינה כי נעמה קיבלה את המכתב והביעה התרגשות והערכה גדולה לדבריו של ראש הממשלה. "המכתב מחזק אותה ומעורר תקווה גדולה", אמרה.

לדברים אלו, הגיב ראש הממשלה בהבטחה למשפחתה של נעמה ואמר: "אמשיך לעשות הכל כדי להשיב את נעמה הביתה בהקדם האפשרי". בנוסף, במכתבו ציין נתניהו כי המקרה של נעמה מעורר עניין ציבורי עצום. "אנחנו מאוחדים בציפייה לראותה במהרה בארץ. עמך תמיד, עד לשחרורך וגם לאחר מכן", כתב ראש הממשלה בכתב ידו. 

מכתבו של נתניהו מגיע לאחר שאמה של נעמה יצרה קשר עם גורמים מדיניים מוקדם יותר החודש, בעקבות ביקורו הקרב בישראל של נשיא רוסיה פוטין, במסגרת פורום מיוחד שאירגן הנשיא לציון 75 שנה לשחרור אושוויץ. במכתב שכתבה לנשיא, ראובן (רובי) ריבלין, הצהירה כי תחסום את כניסתו של פוטין למשכן הנשיא בגופה: "איך תוכל לארח את נשיא רוסיה במשכן נשיאי ישראל, הסמל לממלכתיות ואחדות ישראל, כשאתה יודע שהוא מחזיק בנעמה בתי כבת ערובה? בכוונתי להגיע ישירות ממוסקבה, לפתח משכן הנשיא בערב בו יגיע פוטין, ולחסום בגופי את כניסת הנשיא הרוסי ומשלחתו למשכנם של נשיאי מדינת ישראל".